ولادت بانوی مهربانی ها،روزمادر و روز زن مبارک

ولادت بانوی مهربانی ها،کوثرعالم ،حضرت زهرا(س) بر مادران ،بانوان و رهروان آن حضرت مبارک باد .

ولادت بانوی مهربانی ها،روزمادر و روز زن مبارک
به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛امروز 20جمادی الثانیه یکی از مهم ترین رخدادهای تاریخ دنیا است ،تولد دختری از جنس نور که بانوی مهربانی ها است .

درخصوص مادر بودن همین بس که تمام فرزندان فاطمه از مادرشان به عنوان بهترین معلم یاد کرده وتاریخ جایی ثبت نکرده که یکی از فرزندان فاطمه راهی غیر از مادر برگزیند.
 
در امور خانه داری هم ایشان صبر وصلابت زیادی داشت به گونه ای که تا مدتها به پدرخویش در خصوص زیاد بودن کارهای خانه چیزی نمی گفت اما از آنجایی که ایشان عبادت ویژه ای داشت ونیز امور تربیت فرزند نیز از اهمیت بالایی برخوردار بود فضه خادمه در برخی امور خانه به ایشان کمک می کرد و اینگونه نبود که تمام امور به دوش خادم خانه باشد.
 
درباره ابعاد تربیتی فرزندان علی (ع) از نسل فاطمه بهترین مثال تربیت وسخنان امام حسن وامام حسین در مقاطع زمانی مختلف و نیز سخنوری دختر عالمه اش زینب (س)در واقعه عاشورا وتبیین اهداف بلند قیام حسین(ع) است که نشان می دهد فرزندان فاطمه ازدامان مادری بزرگ منش وبزرگ زاده با تربیت متعالی بپا خواسته اند.
 
فاطمه سلام الله علیها درعمر کوتاه 18ساله خود نمونه والگوی بی مانندی برای زنان تمام اعصار باقی گذاشت، زنی که هم بهترین همسر ، بهترین مادر، بهترین معلم، بهترین محدث، بهترین همراه ولایت وبرترین زن عالم بود. 
 
 
مادران آسمانی روحتان شاد،مادران بهشتی جای شما در بین خانواده خالی است اما در قلب خانواده جای دارد و دوستتان خواهیم داشت تا دیدار بهشت .
این روز فرخنده برتمام مادران شاد باد .
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.