ساری؛

برگزاری نخستین جشنواره طرح ملی بهرفت در مازندران +تصاویر

جمعیت هلال احمر مازندران نخستین جشنواره عکس و فیلم کوتاه بهرفت با عنوان بهبود رفتارهای ترافیکی برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی جعفری مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران گفت : همه میهمانان و مسافران نوروزی در دو بخش عکس و فیلم کوتاه با تلفن همراه در نخستین جشنواره طرح ملی بهرفت ، بهبود رفتار ترافیکی) می توانند شرکت کنند.

وی افزود:موضوع این جشنواره شامل ترافیک ، حمل و نقل و رفتارهای مناسب ترافیکی است.

مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران گفت : این طرح به منظور درگیر کردن کودکان ، نوجوانان و جوانان عضو هلال احمر کشور با مسئله ای سوانح و حوادث ترافیکی و رفتارهای ایمن مربوط به آنها و از ارتقاء آگاهی و نگرش آنها و کمک گرفتن از خود آنها برای انتقال این آگاهی به دیگر همسالان سایر اعضای جامعه است.

علی جعفری افزود: تعداد آثار ارسالی در بخش عکس هر بخش 4 اثر و در مجموع 12 اثر و در بخش فیلم کوتاه 4 اثر ( 60 الی 300 ثانیه ) یعنی زیر سه دقیقه و با حجم زیر 50 مگابایت است.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آقار به جشنواره تا 20فرودین 96 است گفت: شرکت کننده های که اثرشان به نمایشگاه راه یافت یک نسخه کاتالوگ و فایل فیلم های کوتاه مسابقه را دریافت خواهند کرد.

مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران افزود: به نفرات اول ،دوم و سوم جشنواره در بخش عکس و فیلم به ترتیب 2 میلیون تومان ، یک میلیون تومان و پانصد تومان اهدا می شود.

علی جعفری گفت : ثبت نام و آپلود عکسها و فیلم ها فقط به نشانی WWW.BEHRAFT.com

صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه تکنیک آثار آزاد است و داوری آثار 5 اردیبهشت انجام می شود افزود: مراسم اختتامیه و اهداء جوایز 22 اردیبهشت ماه همزمان با هفته هلال احمر برگزار می شود.

وی گفت: شرکت کنندگان با شرکت در مسابقه به برگزارکنندگان اجازه می دهند آثار را در شبکه های اجتماعی ، موارد تبلیغاتی و انتشارات بکار گیرند.


برگزاری نخستین جشنواره طرح ملی بهرفت +تصاویر


برگزاری نخستین جشنواره طرح ملی بهرفت +تصاویر


انتهای پیام/ ر


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار