اصفهان؛

دستگیری سارقان مسلح طلافروشی شاهين شهر

در عمليات ضربتی پليس آگاهی اصفهان اعضای باند سارقان مسلح طلافروشی شهرستان شاهين شهر كم تر از 24 ساعت پس از وقوع سرقت شناسايی و بعد از دو هفته دستگير شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فرمانده انتظامي استان اصفهان گفت : ساعت 9 شب بعد از ظهر روز دوشنبه مورخه نهم اسفند ماه ،ماموران انتظامي شهرستان شاهين شهر از طريق مركز فوريت هاي پليسي 110 مطلع شدند سه سارق مسلح از يكي از طلافروشي هاي شهرستان شاهين شهر سرقت كرده اند كه بلافاصله به محل اعزام شدند .

سردار "عبدالرضا آقاخاني افزود: سارقان با اعمال زور و خشونت و تيراندازي هاي مكرر رعب و وحشت ايجاد كرده بودند و پس از سرقت يك كيلو و 500 گرم طلا با يك خودروي پژو متواري شده بودند .

اين مقام انتظامي بيان داشت : بلافاصله يك اكيپ ويژه از ماموران مجرب پليس آگاهي اصفهان تشكيل و به بررسي موضوع پرداختند .

سردار آقاخاني ادامه داد: ماموران با انجام يكسري اقدامات تخصصي موفق شدند هر سه سارق را كه غير بومي بودند كم تر از 24 ساعت پس از وقوع سرقت شناسايي كنند.

اين مقام ارشد انتظامي اظهار داشت : پس از گذشت دو هفته از وقوع سرقت و با كسب نيابت قضائي و هماهنگي هاي لازم يك تيم از ماموران به استان محل اخفاي سارقان اعزام و هر سه سارق را در سه شهرستان مختلف و در اقدامي غافلگيرانه دستگير كردند.

اين مقام مسئول با اشاره به اينكه سارقان به بزه انتسابي با همدستي دو مالخر اعتراف كردند افزود: در اين خصوص پرونده تشكيل و سه سارق و دو مالخر جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي تحويل داده شدند.

فرمانده انتظامي استان اصفهان در پايان با اشاره تقدير مردم از فرزندان خود در نيروي انتظامي و تبريك به جامعه نيروي انتظامي و فرد مالباخته از طلافروشان خواست : مغازه خود را به سيستم هاي پيشرفته پيشگيري از سرقت مجهز كنند ، از شيشه هاي ضد گلوگه در ويترين طلافروشي خود استفاده كنند ، به هشدارهاي پليس توجه كنند و در ايام تعطيلي مغازه را تعطيل كنند و در صورتي كه با سارقان مواجه شدند حتي الامكان از درگيري لفظي و حركتي با آنها خودداري كنند و در كوتاه ترين زمان ممكن موضوع را ازطريق تماس با تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار