شیراز؛

اختصاص 19سالن ورزشی برای اسکان زائران نوروزی

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز از اختصاص ۱۹ سالن ورزشی برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ بهرام اژدری دبیر ستاد خدمات سفر شهرداری شیراز گفت: در حال حاضر در کمپ باغ جنت، زیبا شهر، پارک شهدا و پارک ابوذر اسکان مهمان نوروزی در حال انجام است.
 
اژدری افزود: با توجه به بارش باران در شیراز 19 سالن ورزشی برای اسکان میهمانان و زائران نوروزی در نظر گرفته شده که از این تعداد 12 سالن متعلق به شهرداری و 7 سالن دیگر نیز متعلق به اداره کل ورزش و جوانان است.
 
وی ادامه داد: همچنین برای ارائه خدمات بیشتر به میهمانان نوروزی 42 حسینه نیز در نظر گرفته شده و در صورت نیاز 462 مدرسه نیز برای اسکان آنان آماده شده است.
 
اژدری بیان کرد: بر اساس تفاهم‌نامه با مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس٬ سالن‌های نمایشگاه نیز در صورت لزوم در اختیار مسافران نوروزی قرار می‌گیرد.
 
وی اظهار داشت: زائران نوروزی در شهر شیراز می‌توانند با مراجعه به سامانه http://eskan.shiraz.ir و در بخش وضعیت کمپ‌ها در جریان آخرین ظرفیت مکان‌های اسکان شهرداری در جریان قرار گیرند.
 
اژدری بیان کرد: همچنین برای جلوگیری از روشن کردن پیک نیک در چادرها٬ محلی برای گرم کردن غذا پیش‌بینی شده و در کنار آن نیز سایر خدمات رفاهی از جمله نمازخانه و سرویس بهداشتی در نظر گرفته شده است.
 
وی گفت: در چهار ورودی شهر شیراز کمپ‌های راهنمای مسافر با امکانات دسترسی آنلاین به آخرین وضعیت ظرفیت اسکان در کمپ‌ها، فعال شده و در مبادی ورودی نیز مسافران اطلس راه‌یاب و نقشه راهنما دریافت می‌کنند.
 
اژدری خاظر نشان کرد: همچنین برای اسکان موقت برخی از مسافران در مبادی ورودی شهر شیراز چادرهایی توسط شهرداری شیراز برای اسکان موقت آنان در نظر گرفته شده است.
 
وی ادامه داد: نرخ‌نامه تمام  کانکس‌ها و سالن‌ها مصوب و مشخص است و سامانه آن را محاسبه کرده و کاربران دخالتی در  محاسبه نرخ ندارند.
 
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز تصریح کرد: همچنین در 30 نقطه  شهر شیراز٬ کیوسک‌های اطلاع‌رسانی برای استفاده زائران راه‌اندازی شده و همزمان 600 مویایل نیز می‌توانند از خدمات "ابر وای فا" که سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز فراهم کرده٬ استفاده کنند.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار