در ایام نوروز؛

اعلام محدودیت های ترافیکی در جاده های خوزستان

محدودیت های ترافیکی برای تردد محموله های ترافیکی، ترانزیتی، کامیون و تریلر در جاده های استان خوزستان در ایام نوروز اعلام شد.

اعلام محدودیت های ترافیکی در جاده های خوزستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ سرهنگ رضا دولتشاهی، رئیس پلیس راه استان خوزستان بیان کرد: از 28 تا 30 اسفند ماه تردد تریلر و کامیون در مسیر ایذه - شهرکرد ممنوع می باشد.
 
وی اظهار داشت: همچنین تردد محموله های ترافیکی از تاریخ 25 اسفند ماه جاری تا 6 فروردین ماه سال آینده و از تاریخ دهم تا 15 فروردین ماه سال آینده در تمامی محورهای استان ممنوع است.
 
سرهنگ دولتشاهی خاطرنشان کرد: تردد خودروهای سوخت رسان و ترانزیتی از تاریخ 26 اسفند ماه جاری تا 6 فروردین ماه سال آینده و از 11 تا 14 فروردین ماه سال آینده در جاده های خوزستان نیز ممنوع خواهد بود.
 
رییس پلیس راه استان خوزستان اذعان داشت: 13 فروردین ماه 1396 نیز تردد کامیون و تریلر در جاده های استان ممنوع اعلام شده است.
 
وی گفت: تردد کاروان های راهیان نور در مسیر ایذه و دهدز از تاریخ 28 اسفند ماه جاری تا 14 فروردین ماه سال آینده ممنوع می باشد.
 
سرهنگ رضا دولتشاهی با اشاره به اینکه امسال موضوع سفر های نوروزی و تردد خودروها در جاده های استان خوزستان تغییر کرده و روان است اظهار داشت: به دلیل تعطیلی هایی که از تاریخ 25 اسفند ماه جاری آغاز شده تردد خودروها و مسافران نوروزی در جاده های استان خوزستان بدون فشردگی و روان در حال انجام است و هیچگونه مشکلی در این خصوص پیش نیامده است.
 
وی با بیان اینکه اکیپ های پلیس راه در تمامی محور های استان مستقر هستند تصریح کرد: با وجود بارش بارانی که از امروز صبح در خوزستان رخ داده حادثه ای در جاده های استان گزارش نشده است ضمن اینکه هیچ محوری در این استان مسدود نیست.
 
انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.