‍ محدوديت های ترافيكی نوروزی در جاده های گيلان

رئيس پليس راه استان گیلان از اعمال محدوديت های ترافيكی نوروزی در جاده های اين استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ سرهنگ حسين محمدپور در گفت و گو با خبرنگار باشگاه گفت: محدوديت ترافيكي جاده هاي گيلان كه از 25 اسفند 95 آغاز شده است تا 14 فروردين 96 ادامه خواهد داشت.
 
وی با اشاره به ورود فزاينده گردشگران به استان گيلان،افزود: عبور و مرور انواع موتورسيكلت در ايام اجراي طرح محدوديت ترافيكي در تمامي آزاد راه ها و بزرگراه ها و محورهايي كه در آن ها محدوديت ترافيكي اعلام شده، ممنوع است.
 
رئيس پليس راه استان گيلان با تصريح براينكه در تمامي محورهاي برون شهري در اين ايام،عبور و مرور انواع تريلر و كاميون ممنوع است، گفت: تريلرهاي حمل مواد سوختي و فاسد شدني از اين محدوديت مستثني هستند.
 
وي با تاكيد براينكه در روز 13 فروردين 96 عبور و مرور انواع تريلر و كاميون و كاميونت در جاده هاي برون شهري كشور ممنوع است، خاطرنشان كرد: رعايت قوانين از سوي رانندگان موجب كاهش حوادث در ايام نوروز خواهد شد.
 
رئيس پليس راه گيلان با يادآوري اينكه تردد انواع تريلر و كاميون از ساعت 12 ظهر الي 24 شب تاريخ هاي 28، 29 و 30 اسفندماه سال جاري و روز هاي 4 ، 10، 11، 12و14 فروردين ماه سال 96 در محور قديم قزوين – رشت ممنوع است، ادامه داد: تردد اين خودرو ها از ساعت 8 صبح الي 24 شب روز هاي 28 ، 29 و 30 اسفند ماه سال جاري و 11، 12 و 14 فروردين ماه سال 96 در محور اردبيل – آستارا ممنوع است.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.