سناتور آمریکایی: ترامپ باید درباره ادعای شنود مکالماتش به مردم توضیح دهد

یک سناتور جمهوری خواه آمریکایی بر ضرورت ارائه توضیحات از سوی دونالد ترامپ درباره ادعای شنود مکالماتش بوسیله اوباما تأکید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از هیل، «سوزان کولینز» سناتور ایالت مین از حزب جمهوری خواه یکشنبه اعلام کرد «دونالد ترامپ» رییس جمهور آمریکا به دلیل طرح ادعای شنود مکالماتش از سوی باراک اوباما باید به مردم توضیح دهد.

کولینز در مصاحبه با ان‌بی‌سی در خصوص این ادعای ترامپ گفت: «من نمی دانم اساس اظهارات رییس جمهور چیست. امیدوارم این موضوع را به ما و مردم آمریکا توضیح دهد

ترامپ اوایل ماه جاری بدون ارائه هیچگونه مدرکی اعلام کرد اوباما پیش از برگزاری انتخابات امریکا در ماه نوامبر مکالمات وی را در برج ترامپ شنود کرده است. یکی از سخنگویان اوباما این ادعا را رد کرد و گفت: نه هیچ یک از روسای جمهور سابق آمریکا و نه هیچکدام از مقامات کاخ سفید چنین کاری نکرده‌اند.

دوین نونس رییس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا روز جمعه اعلام کرد مدارکی که وزارت دادگستری در خصوص این اتهام ارایه داده، رضایت بخش است. این در حالی است که کولینز اعلام کرد هیچ مدرکی برای اثبات ادعاهای ترامپ تاکنون به دستش نرسیده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار