اصفهان؛

افزایش 15 درصدی ماموریت های اورژانس اصفهان در روزهای نخست سفرهای نوروزی

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان از افزایش 15 درصدی ماموریت های اورژانس این استان در پنج روز نخست سفرهای نوروزی در اسفند سالجاری خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دکتر غفور راستین  اظهار کرد: از بیست و پنجم تا بیست و نهم اسفند سالجاری سه هزار و 586 ماموریت اورژانس در سطح استان اصفهان انجام شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 15 درصد افزایش یافته است.

وی افزود: از این تعداد ماموریت ها، یکهزار و 200 ماموریت تصادفی (33 درصد) و دو هزار و 386 ماموریت غیر تصادفی (67 درصد) بوده است.

وی تعداد مصدومان حوادث ترافیکی و تصادفی استان اصفهان در بازه زمانی مذکور را حدود یکهزار و 200 نفر اعلام و تصریح کرد: چهار تن نیز در این حوادث فوت کردند.

راستین خاطرنشان کرد: تعداد افراد جان باخته در حوادث ترافیکی در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته، کاهش یافته است.

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان، بیشترین دلایل حوادث ترافیکی را مربوط به شخص راننده دانست و گفت: خواب آلودگی، خستگی و سرعت غیر مجاز از دلایل اصلی حوادث رانندگی است.

وی با بیان اینکه به طور میانگین حدود 40 درصد از ماموریت های اورژانس استان مربوط به شهرستان اصفهان است، از مسافران و رانندگان خواست با توجه به بارندگی های اخیر با رعایت قوانین رانندگی، کمک بزرگی در کاهش حوادث و تصادف ها داشته باشند.
133 پایگاه اورژانس در سطح استان اصفهان در برنامه سلامت نوروزی فعال است.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.