آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا لرستان

همزمان با سراسر کشور ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در لرستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: همزمان با سراسر کشور ثبت‌نام نامزدهای دوره پنجم انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در 11شهرستان و 31 بخش استان لرستان از امروز ساعت 8 صبح آغاز شد.  
 
خجسته پور با بیان اینکه ثبت نام رسمی کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا از امروز در فرمانداریها و بخشداریها آغاز شده است افزود: پیش ثبت نام داوطلبان از سه شنبه 24 اسفندماه 95 با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت آغاز شده بود.  
 
وی گفت: کار ثبت‌نام داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تا 6 فروردین 1396 ادامه دارد.  
 
خجسته پور ارائه گواهی عدم سوءپیشینه برای داوطلبان هنگام ثبت نام را الزامی دانست و افزود: دفاتر پلیس بعلاوه 10 برای صدور برگه سوء پیشینه در ایام ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا به فعالیت خود ادامه می‌دهند.
 
وی گفت: داوطلبان برای ثبت‌نام لازم است اصل شناسنامه عکس‌دار به همراه 2 برگ تصویر تمام صفحه‌های شناسنامه، اصل و تصویر کارت پایان خدمت یا مدرکی دال بر مشخص بودن وضعیت خدمت وظیفه عمومی برای متولدان سال 1338 به بعد، 4 قطعه عکس جدید 3 در 4 و اصل و تصویر مدرک تحصیلی مرتبط و گواهی عدم سوء پیشینه را همراه داشته باشند.
 
معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: داوطلبان همچنین برای سهولت در کار ثبت نام می توانند از امروز با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت ضمن ثبت نام کد رهگیری ثبت نام  را به فرمانداری یا بخشداری حوزه انتخابیه خود ارائه دهند.  
 
خجسته پور گفت: در لرستان 25 شهر و هزار 562 روستا با قابلیت تشکیل شورا وجود دارد.  
 
وی افزود: در این روستاها حداقل با 4 داوطلب، انتخابات شورا برگزار می شود.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.