تلویزیون در مهرماه 95؛

از قدردانی رئیس جمهور از صدا و سیما تا جزئیات سری جدید «خندوانه»

فصل رنگارنگ پاییز با قدردانی دولتمردان سیاست از صدا و سیما رقم خورد و ردپای شایعات به دستمزد میلیونی رامبد جوان هم رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پاییز 95 با درخشش و سربلندی صدا و سیما در اجرای مراسمات عزاداری سالار شهیدان (ع) و قدردانی رئیس جمهور از صدا و سیما رقم خورد.

درآمد 30 میلیونی رامبد جوان برای اجرا در «خندوانه»/ تغییرات جدید در فصل چهارم
رامبد جوان مجری برنامه «خندوانه» در خصوص شایعات پیش آمده در یکی از روزنامه‌ها و فضای مجازی مبنی بر دریافت درآمد 30 میلیون برای هر اجرا در «خندوانه» گفت: مدتی است که روزنامه‌ای با شیطنت‌هایش روی من زوم کرده که ترجیح می‌دهم آن را نادیده بگیرم چون تمامی حرف‌های آنها بی‌پایه و اساس است و دروغ مطلق.

برنامه «یک‌بار دیگر» در پیش‌تولید/ آغاز تصویربرداری تا دو هفته آینده
برنامه «یک‌بار دیگر» با تهیه‌کنندگی و اجرای احمد نجفی پس از ماه محرم پخش می‌شود.
 
برنامه گفتگومحور «یک‌بار دیگر» در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و... در پیش‌تولید قرار دارد و قرار است تا 15 روز آینده تصویر برداری آن آغاز شود.

پخش سریال «در قصه ها زندگی می کنند» از شبکه دو آغاز می‌شود
پخش سریال «در قصه ها زندگی می کنند» به تهیه کنندگی محمدهادی پروین و کارگردانی داود بیدل از شنبه 3 مهرماه در شبکه دو سیما آغاز می شود.

شبکه دو، گروه فیلم و سریال شبکه دو در نیمه دوم سال 95 با پخش 4 سریال جدید که اولین آن با نام «در قصه ها زندگی می کنند» از امشب به روی آنتن خواهد رفت؛ هر شب مخاطبان خود را به دنیای سریال ها و مجموعه های تلویزیونی دعوت می کند.

سازمان اوج برای ماه رمضان سریال می‌سازد
سریال «شادآباد» که با موضوع نقش اجتماعی مسجد در زندگی شهری در مرحله نگارش فیلمنامه قرار دارد، در ماه مبارک رمضان سال 96 روی آنتن سیمای جمهوری اسلامی می رود.

گرامیداشت هفته دفاع مقدس در «خندوانه»
مهمان امشب خندوانه غلام دلشاد، یکی از جانبازان جنگ تحمیلی است.

این برنامه که به مناسبت آغاز هفته گرامیداشت دفاع مقدس در نظر گرفته شده به خاطرات این جانباز می‌پردازد.

دبیر ستاد انتخابات رسانه ملی منصوب شد
محمدرضا چپریان به عنوان دبیر ستاد انتخابات رسانه ملی منصوب شد.

مجید آخوندی، معاون سیاسی و رئیس ستاد انتخابات سازمان صدا و سیما، در حكمی محمدرضا چپریان را به عنوان دبیر این ستاد منصوب كرد.  

مسابقه «هوش برتر» از 10 مهر روی آنتن شبکه نسیم
پس از استقبال بی‌نظیر از سری اول مسابقه «هوش برتر» که در نوروز امسال پخش شد، سری دوم این مسابقه به تهیه کنندگی پیمان پورمقیمی در دست تولید است.

«نی نی من» بهار 96 کلید می‌خورد
برنامه تلویزیونی «نی نی من» پس از طی کردن مراحل قانونی، اوایل سال آینده کلید خواهد خورد.

نگارش سریال نوروزی شبکه دو به نیمه رسید
نگارش 9 قسمت از مجموعه تلویزیونی «مرز خوشبختی» به اتمام رسیده است.

علی خودسیانی نویسنده مجموعه تلویزیونی «مرز خوشبختی» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص این سریال گفت: نگارش «مرز خوشبختی» به 9 قسمت رسیده و بازنویسی‌های نهایی گروه تولید و مدیریت شبکه در حال انجام است.  

نقش‌آفرینی رسانه ملی در تحكیم وحدت امت اسلامی
رئیس رسانه ملی در دیدار دبیركل مجمع تقریب مذاهب اسلامی بر ضرورت برنامه سازی عمیق و هوشمندانه در معرفی اسلام واقعی تاكید كرد.

رئیس رسانه ملی در دیدار دبیر كل مجمع تقریب مذاهب اسلامی، با اشاره به نقشه دشمنان برای تضعیف اسلام و قدرت مسلمانان، بر ضرورت برنامه‌سازی عمیق و هوشمندانه در معرفی اسلام واقعی و تحكیم وحدت بین مسلمانان تاكید كرد.

قدردانی از رسانه ملی به خاطر انعكاس شور حسينی در ورزشگاه آزادی
امام جمعه موقت تهران در خطبه های نماز جمعه با قدردانی از برپايی عزای امام حسين (ع) در ورزشگاه آزادی اين اقدام را ستود.

آیت الله خاتمی در خطبه های نماز جمعه امروز از اینكه تماشاگران فوتبال به دغدغه های موجود درباره برگزاری فوتبال در شب عاشورا پاسخ مثبت دادند، ابراز رضایت و قدردانی كرد.
 
وی با تشكر از رفتار هواداران تیم‌ فوتبال ایران در بازی با كره جنوبی، گفت: متدینان قبل از بازی فوتبال ایران و كره جنوبی در شب عاشورا خیلی نگران بودند كه نگرانی‌شان هم به حق بود؛ چون احساس حرمت‌شكنی داشتند، اما محبت‌الحسین (ع) كار خودش را كرد و هیچ حرمت‌شكنی كه نشد، بماند؛ ورزشگاه هم یكپارچه عزاخانه امام حسین (ع) شد .

«تابستان جدید» برای پخش پاييزی آماده م‍ی‌شود
موسیقی چهار قسمت اين مجموعه ساخته شده است و گروه در حال آماده‌سازی میکس كار هستند.

بهرام صادقی کارگردان سینما و تلویزیون در خصوص آخرین وضعیت مجموعه «تابستان جدید» گفت: موسیقی چهار قسمت آن ساخته شده است و درحال آماده کردن میکس هستیم تا آن را برای پخش ارائه دهیم.

ناگفته‌های داریوش ارجمند از بازیگری در سینما/ آرزویم بازی در نقش حضرت ابوالفضل (ع) بود
بازیگر سینما و تلویزیون گفت: آرزویم بود نقش حضرت ابوالفضل (ع) را بازی کنم، چون اعتقاد دارم کسی به اندازه من این مرد عزیز را نمی‌شناسد.

برنامه سینمایی «هفت» شب گذشته در بامداد شنبه 24 مهرماه با موضوع بررسی مولفه های فرمی سینمای دینی روی آنتن زنده شبکه سه سیما رفت.

رئیس جمهور از صدا و سیما قدردانی کرد
در پی برنامه‌ریزی مناسب برای پخش مستقیم بازی فوتبال ایران و كره جنوبی، رئیس جمهور كشورمان از رسانه ملی تشكر كرد.

رئیس جمهوری در جلسه هیات دولت پس از ارائه گزارش وزیر كشور درباره برگزاری مسابقه فوتبال در روز تاسوعا و هماهنگی‌های به عمل آمده در این خصوص، ضمن قدردانی از جوانان ورزش دوست و مؤمن كه با احترام به سالار شهیدان و بزرگداشت تاسوعای حسینی و عزاداری در ورزشگاه، بلوغ ایمانی خود و دلبستگی به خاندان عصمت و طهارت (علیهم السلام) را در زمان مسابقه فوتبال نشان دادند، از وزارتخانه های ورزش و كشور، سازمان صدا و سیما و نیروی انتظامی و بسیج كه در برگزاری و انعكاس این رویداد مشاركت داشتند، تشكر كرد.

ادامه کارگردانی «همسایه‌ها» به مهران غفوریان رسید
با انصراف آرش معیریان از کارگردانی «همسایه‌ها»، ادامه ساخت این سریال به مهران غفوریان محول شد.

تصویربرداری سریال «همسایه‌ها»، بعد از چند روز توقف و با تغییراتی در کارگردانی و فیلمنامه مجدد از سر گرفته شد.

آرش معیریان به دلیل تشخیص پزشک نیاز به استراحت مطلق دارد و به همین دلیل کارگردانی کار را واگذار کرد و پس از آن، برای ادامه روند تصویربرداری کارگردانیِ این مجموعه تلویزیونی به مهران غفوریان محول شد.

سید علی ضیاء مجری برنامه صبحگاهی شبکه یک شد
برنامه صبحگاهی شبکه یک، از اول آبان با اجرای علی ضیاء روی آنتن می‌رود.

آخرین وضعیت جواد خیابانی بعد از عمل جراحی
مجری تلویزیون گفت: این روزها در بیمارستان تبریز بستری هستم و با توجه به صلاحدید پزشکان تا جمعه در بیمارستان باشم.

جواد خیابانی گزارشگر مسابقات ورزشی در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص روند بیماری و زمان مرخصی خود گفت: مدتی در ستون فقرات مشکل داشتم و نیاز دیدم که مقداری وزنم را کم کنم.  

وی ادامه داد: این جراحی فعلا پیش مقدمی بود که توسط دکتر صورت گرفت و در حال حاضر منتظر روند درمان هستم.  

قائم مقام سیما در مراسم رونمایی از «فرزند پورتال»: حوزه کودک هیچ متولی‌ ندارد
پورحسین گفت: تنها رده‌ای که متولی مشخصی ندارد، کودکان و نوجوانان هستند و ما باید به گونه‌ای حرکت کنیم تا هر چه سریع‌تر این مشکل مرتفع شود.

در این مراسم رضا پور‌حسین قائم مقام معاون سیما در خصوص لزوم توجه و پرداخت هر چه بیشتر به مسائل تربیتی کودکان و نوجوانان عنوان کرد: تربیت، معماری انسان است و کار مهمی که در طراحی نقشه راه برای این امر باید صورت بگیرد بهره‌مندی و استفاده از دین است.

«آب و آتش» از هفته آینده پخش می‌شود
گروه تولید برنامه تلویزیونی «چند درجه»، مسابقه «آب و آتش» را از هفته آینده در شبکه نسیم به روی آنتن می‌برند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار