حادثه در قطار تهران _ مشهد / آتش سوزی تکذیب شد

قطار تهران _ مشهد دچار حادثه شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانواگن شمار دو قطار شماره 372 تهران-مشهد که امروز ساعت 6:40 تهران را به مقصد مشهد ترک کرده بود، دچار آتش‌سوزی شد.

این قطار هم‌اکنون در مسیر شاهرود قرار دارد و ظاهرا دود ناشی از آتش‌سوزی در واگن‌های دیگر قطار نیز پیچیده و ادامه سفر  مسافران این قطار با اختلال مواجه شده است.

این خبر توسط یکی از مسافران قطار  و در سایت خبرگزاری ایسنا منتشر شده است.

آتش سوزی تکذیب شد
روابط عمومی رجا در خصوص مطلب مندرج در برخی رسانه ها مبنی بر آتش سوزی یک واگن مسافری، توضیحاتی به شرح ذیل ارائه کرد: 

قطار تندروی پردیس تهران-مشهد مورخ ۹۶/۰۱/۰۱ به دلیل نقص فنی در یکی از موتورها و پاشش سوخت گازوئیل بر روی اگزوز و موتور موجب دود گرفتگی داخل واگن مسافری شده که تصور آتش سوزی را تداعی کرده است. لازم به ذکر است بروز چنین نقص های فنی در وسایل نقلیه مختلف در مسیرهای طولانی بعضاً عادی بوده و امکان رخداد آن برای هر وسیله نقلیه ای وجود دارد. 

 به محض دود گرفتگی واگن، قطار بعد از توقف 25 دقیقه ای و رفع عیب، مجدد به سیر خود به سمت مشهد مقدس ادامه داد. گفتنی است کلیه مسافران قطار 372 تهران-مشهد سالم بوده و هم اکنون در قطار ادامه سیر می دهند.



انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۰۲ فروردين ۱۳۹۶
حالا اگر این اتفاق برای یک اتوبوس که مربوط به بخش خصوصی است می افتاد از راننده تا شرکت و ایل و تبارشان را کافر و جنایتکار معرفی میکردند و اگر اعدام نمیشدند یقینا بدبختشان میکردند ولی خودشان از اتش سوزی قطار و ساختمان 17 طبقه گرفته تا بی لیاقتی در همه امور کشور را عذاب و عقوبت الهی قلمداد میکنند واقعا که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۶ ۰۲ فروردين ۱۳۹۶
مسافر ها بیمه بودن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۰۱ فروردين ۱۳۹۶
تعجب اور ست که در دولت تدبیر وامید همش پالایشگاها اتش می گیره یا قطارها همش هم توجیح ها ی خنده دار می کنند