در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد:

آغاز ذخیره سازی میوه از 4 و 5 فروردین/ بخش اول ذخایر میوه هنوز تمام نشده است

رییس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار گفت: مرحله‌ی دوم ذخیره سازی میوه از ۴ الی ۵ فروردین آغاز خواهد شد که از اجتماع پرتقال‌های جنوب و وارداتی‌های مصری خواهد بود.

حسین مهاجران رییس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، خبر اتمام ذخایر پرتقال برای شب عید را تکذیب و اعلام کرد: پرتقال‌های تامسون جنوب و وارداتی هرکدام با قیمت ۸ هزار ۵۰۰ تومان تا ۹ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد که البته پرتقال‌های والانسیا هم در این میان با قیمت ۶ هزار تومانی در بازار به فروش رسیده است.

وی با اشاره به اینکه هنوز ذخایر پرتقال برای شب عید تمام نشده است، گفت: مرحله‌ی دوم ذخیره سازی میوه از ۴ الی ۵ فروردین آغاز خواهد شد که از اجتماع پرتقال‌های جنوب و وارداتی‌های مصری خواهد بود.

مهاجران در این راستا ادامه داد: افزایش قیمت پرتقال به سبب اینکه پرتقال‌های شمال به علت سرمای شدید و عوامل طبیعی دچار یخ زدگی و مشکل شد و روند تنظیم بازار دچار کرده صورت گرفته است که در صورت اجرایی شدن برنامه ریزی‌های سازمان‌های مربوطه روند صعودی قیمت به حال سابق خود بازخواهد گشت.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار