رادیو تلویزیون در فروردین 95؛

از درگذشت بازیگر مختارنامه تا معرفی فینالیست‌های لباهنگ خندوانه

مرحله پایانی مسابقه لباهنگ در حالی به روی آنتن رفت که امیرعلی نبویان، ارشا اقدسی و اشکان خطیبی به عنوان فینالیست معرفی شدند.

از درگذشت بازیگر مختارنامه تا معرفی فینالیست‌های لباهنگ خندوانه
به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فروردین ماه  شاهد اتفاقات و برنامه‌های گوناگونی در رادیو و تلویزیون بودیم که در مورد هر یک از مهمترین و پر بیننده‌ترین برنامه‌ها مطالبی را ارائه خواهیم کرد:
 

«چشمم بازه» جایگزین برنامه صبحگاهی رادیو جوان شد
 
این برنامه رادیویی با ساختاری نمایشی در قالب یک برنامه صبحگاهی با موضوعیت یک برنامه طنز روی آنتن شبکه رادیویی جوان رفت. «چشمم بازه» با دو نگاه مثبت و منفی به مسائل اجتماعی و ورزشی می‌پردازد.
 
 
 «مختار» سردار ایرانی «ماه تی‌تی» شد

فریبرز عرب‌نیا به عنوان یکی از بازیگران اصلی مجموعه «ماه تی‌تی» انتخاب شد. او این‌بار در نقش یک سردار ایرانی «چمروش» در تازه‌ترین کار داوود میرباقری جلوی دوربین رفت.  
 
عرب‌نیا پیش از این در مجموعه «مختارنامه» یکی از آثار شاخص داوود میرباقری در نقش مختار ثقفی به ایفای نقش پرداخت. این سریال تلویزیونی در زمان پخش با استقبال بسیار خوبی روبرو شد.  
 
مجموعه «ماه تی‌تی» به نویسندگی و کارگردانی داوود میرباقری و تهیه‌کنندگی مهران برومند قرار است، بهار امسال جلوی دوربین برود. انتخاب بازیگران و عوامل پشت دوربین این مجموعه همچنان ادامه دارد.  
 
برنامه‌سازان کودک اپلیکیشن «چشمک» را راه‌اندازی کردند

شبكه مجازی «چشمک» دوم اردیبهشت همزمان با سالروز میلاد حضرت علی (ع) راه‌اندازی می‌شود.  
 
این شبكه مجازی در واقع یک اپلیكیشن است كه كاربران می‌توانند آن را بر روی تلفن همراه خود نصب كنند، اپلیكیشن «چشمك» شامل مجموعه‌ای از آیتم‌های اختصاصی در ژانر كودک است.
 
 
فینالیست‌های لباهنگ «خندوانه» مشخص شدند

مرحله پایانی مسابقه لباهنگ در حالی به روی آنتن رفت که امیرعلی نبویان، ارشا اقدسی و اشکان خطیبی به عنوان فینالیست های لباهنگ سری سوم «خندوانه» معرفی شدند.
 
 
بازیگر «مختارنامه» درگذشت

محمدرضا غیاث‌آبادی، بازیگر مجموعه‌ «مختارنامه» 17 فروردین ماه به دلیل عارضه‌ قلبی در بیمارستان امام حسین(ع) درگذشت.
 
محمدرضا غیاث‌آبادی علاوه بر«مختارنامه»، در سریال‌هایی همچون «شیدایی» و «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» ایفای نقش کرده بود.
 
مدير جديد روابط عمومی معاونت خبر معرفی شد
 
دكتر داوود نعمتی اناركی در حكمی اصغر عبدی را به مدیریت روابط عمومی معاونت خبر صدا و سیما منصوب كرد.  
  
در این جلسه دكتر جبلی معاون خبر رسانه ملی ضمن قدردانی از تلاش های محمدرضا یاسین مدیر پیشین روابط عمومی این معاونت، از اصغر عبدی خواست پیگیر خواسته های مخاطبان از حوزه های مختلف خبر و انعكاس دهنده نظرات آنان به بدنه خبر باشد .  
 
 
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار