تخلیه مناطق مرزی اراضی اشغالی از ترس حماس و حزب الله

رژیم صهیونیستی از ترس حملات حماس و حزب الله تخلیه جمعی انجام می دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ آسوشیتدپرس در گزارشی نوشت: اگر مبارزان در غزه یا لبنان وارد جنگ با اسرائیل شوند، ممکن است اهداف همیشگی خودشان را خالی ببینند.

رژیم صهیونیستی در حال آماده سازی برنامه های احتمالی به منظور تخلیه حدود 250 هزار نفر از مناطق مرزی به منظور محافظت از آنها در برابر حملات جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، جنبش حزب الله لبنان یا دیگر گروه های مبارز است.

همه طرف ها در حال آماده شدن برای آغاز جنگی جدید هستند. این تحولات در بحبوحه تشدید تنش ها بین رژیم صهیونیستی با سوریه و حزب الله صورت می گیرد.

هر کدام از طرف ها هشدار داده اند جنگ جدید سخت از جنگ های قبلی خواهد بود.
رژیم صهیونیستی می گوید حزب الله و حماس زرادخانه هایی گسترده تر را برای خودشان ایجاد کرده اند که با استفاده از آن می توانند سراسر فلسطین اشغالی را هدف قرار دهند.

یک افسر ارشد صهیونیست در مصاحبه با آسوشیتدپرس برنامه های اسرائیل را برای تخلیه جمعی در صورت آغاز جنگی جدید فاش کرد. ایتزیک بار گفت در سال 2017 سراسر اسرائیل با خطر روبرو خواهد بود.

وی تصریح کرد حزب الله به خاطر جنگیدن در کنار نیروهای سوریه توانسته است تجربیات خوبی در جنگ کسب کند و سید حسن نصرالله دبیر کل جنبش حزب الله لبنان نیز اخیرا به تهدیدهای خود درخصوص حمله به اسرائیل شدت بخشیده است.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۰۲ فروردين ۱۳۹۶
و ما رمیت إذ رمیت و لکنّ الله رمی...
آخرین اخبار