اد رویس طرح افزایش تحریم های کره شمالی را ارائه کرد

رئیس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا طرح دو حزبی را برای افزایش تحریم های کره شمالی ارائه کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه اینترنتی مجلس نمایندگان آمریکا گزارش داد اد رویس رئیس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد زرادخانه هسته ای کره شمالی تهدیدی رو به افزایش و فوری برای آمریکاست. به زودی بسیاری به این باور می رسند که رژیم کیم جونگ اون قادر خواهد بود همه پنجاه کشور و متحدان آسیایی ما را با کلاهک هسته ای هدف قرار دهد.

وی افزود: دولت جدید پیشتر ابزارهایی را برای مقابله با این تهدید در دستور کار قرار داده است. اکنون می توان قانون افزایش تحریم های کره شمالی را که سال گذشته تصویب شد، به شکلی جدی تر از دولت اوباما ، اجرا کرد. اما درحال حاضر، بدیهی است که دادن اختیارات مضاعف به آمریکا، امکانات بیشتری برای سرکوب رژیم کیم می دهد.

گزارش ماه گذشته سازمان ملل متحد بیان کرد کره شمالی درحال استفاده از فنون بسیار پیشرفته برای دور زدن تحریم های موجود است. در شرایطی که اجرای تحریم ها توسط کشورهای دیگر ناکافی است، شبکه هایی از دلالان و بانک ها در انتقال پول، افراد ، سلاح و مواد خام در فرای مرزها با موفقیت فعالیت می کنند. این طرح، تحریم های آمریکا را برای هدف قرار دادن شرکت های پیشرو و افرادی افزایش می دهد که برنامه هسته ای رژیم کیم و ناقضان حقوق بشر را در این کشور تامین مالی می کنند.

در ادامه خلاصه ای از طرح افزایش تحریم های کره شمالی که با حمایت مشترک «الیوت انجل» عضو ارشد کمیته امور خارجی مجلس امریکا و «تد یوهو» رئیس کمیته فرعی آسیا و اقیانوسیه و همچنین «برد شرمن» عضو بلندپایه این کمیته تدوین شده است ارائه می شود.

* گسترش تحریم ها به منظور جلوگیری از مسیر برنامه های تسلیحات هسته ای کره شمالی

* هدف قرار دادن کسانی که در خارج اتباع کره شمالی را - که منبع میلیاردها دلار درآمد سالانه برای این رژیم است- به کار می گیرند

* سرکوب کشتیرانی کره شمالی و استفاده از بنادر بین المللی توسط آنها

* ملزم کردن دولت آمریکا به مشخص کردن این مسئله که آیا کره شمالی حامی دولتی تروریسم است یا خیر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار