در ایام نوروز؛

استقرار 3 اکیپ نجات غریق در سواحل دزفول

شهردار دزفول گفت: 3 اکیپ نجات غریق در ایام نوروز در سواحل این شهرستان با هدف پیشگیری از غرق شدن در رودخانه مستقر شده اند.

استقرار 3 اکیپ نجات غریق در سواحل دزفولبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ محمد کرم نژاد، شهردار دزفول اظهار داشت: در روزهای گذشته 3 اکیپ غریق نجات که هر کدام دارای 3 قایق هستند و هر قایق نیز مشتمل بر 4 نیروی غواص، نجات غریق و آتش نشان است، با امکانات کامل در ایام نوروز جهت کمک رسانی به افرادی که ممکن است در رودخانه ها دچار غرق شدگی شوند، در پارک علی کله، پارک دولت و سواحل دز مستقر می شوند.

وی تصریح کرد: این اقدام جهت پیشگیری از غرق شدن افراد در رودخانه است و این اکیپ ها تا 20 فروردین ماه از ساعت 8 صبح تا 8 شب فعال خواهند بود.

کرم نژاد بیان داشت: در ایام نوروز شنا کردن و قایق سواری در رودخانه تنها از 8 صبح تا 8 شب مجاز است و پس از آن قایق سواری یا شنا کردن با توجه به خطرات احتمالی ممنوع است.

شهردار دزفول اذعان کرد: همچنین در ایام نوروز در سواحل علی کله و رودخانه دز، ایستگاه های هلال احمر که امکانات آن توسط شهرداری تامین شده است، جهت ارایه خدمات درمانی مستقر هستند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.