رشت؛

جشن تولدی از جنس نشاط و معنویت

دختران خانه شبانه روزی شایگان ثابت رشت امروز یک جشن خاص تجربه کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ مدیرعامل آسایشگاه خیریه سالمندان، معلولان وخانه شبانه روزی شایگان ثابت رشت گفت: این حرکت ضمن اینکه نسل جوان جامعه را با آرمان های شهدا بیش از پیش آشنا می کند افزود: برگزاری چنین برنامه هایی در جمع کودکان یتیم می تواند موجب شادمانی آنان نیز شود.
 
 ایوب قدیمی از همه نیکوکاران و خیران خواست تا با دید و بازدید از کودکان بی سرپرست؛ سالمندان و معلولان ضمن انجام صله رحم ، از نظر مادی و معنوی نیز از این افراد حمایت کنند.
 
وی گفت: در حال حاضر 550نفر در آسایشگاه خیریه سالمندان و معلولان رشت بستری هستند که از این تعداد 200نفر مجهول الهویه هستند.
 
مدیرعامل آسایشگاه خیریه سالمندان، معلولان وخانه شبانه روزی شایگان ثابت رشت گفت: در حال حاضر 24 دختر 7تا 18ساله گیلانی در خانه شبانه روزی شایگان ثابت رشت نگهداری می شوند.
 
همسر شهید  حسینعلی پورابراهیمی  از شهدای مدافع حرم نیز هدف از برگزاری این جشن تولد را زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا اعلام کرد.
 
وی تصریح کرد: حس انسان دوستانه ، علاقه به کودکان ، کمک و یاری به نیازمندان از خصیصه های بارز شهید حسینعلی پورابراهیمی از شهدای مدافع حرم است.
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/م.ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.