اصفهان؛

آزادسازی 3 کیلومتر دیگر از مسیر کنار گذر آران و بیدگل

رئیس اداره راه و شهرسازی آران و بیدگل گفت: 3 کیلومتر دیگر از طرح کنار گذر آران و بیدگل آزاد سازی شد و مشکل 3 کیلومتر باقیمانده دیگر که در حوزه کاشان است به زودی حل می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجتبی آراسته  افزود: با آزاد سازی این 3 کیلومتر و شروع عملیات تکمیل این کنار گذر شاهد پیشرفت 70 درصدی این طرح مهم و حیاتی شهرستان هستیم.

کنارگذر آران و بیدگل - کاشان به طول 46 کیلومتر از دارالسلام کاشان شروع می شود و تا شهر مشکات کاشان ادامه دارد و نقش مهمی در کاهش ترافیک شهرستان های کاشان و آران و بیدگل خواهد داشت.

رئیس اداره راه و شهرسازی آران و بیدگل هم چنین از حل مشکل اسناد مالکیت 197 هکتار از زمین های شهرک های صنعتی سلیمان صباحی و هلال این شهرستان خبر داد.

وی افزود: مساحت زمین‌های مشکل دار شهرک سلیمان صباحی 60 هکتار و هلال حدود 137 هکتار بود که با حل این مشکل و صدور اسناد در آینده نزدیک یکی از مهم ترین درخواست های صاحبان صنایع فرش ماشینی برطرف شد.

وی هم چنین از آماده باش این اداره و اجرای گشت های حفاظت از اراضی در ایام نوروز خبر داد وتصریح کرد: تمام پیمانکاری ها و کارگاه های اداره راه و شهرسازی جهت رفاه حال مردم از تاریخ 25 اسفند 95 لغایت 15 فروردین 96 تعطیل خواهد بود.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.