تولید برنامه‌های تلویزیونی با محوریت فعالیت‌های دانشگاهی در سال ۹۶

معاون فرهنگی دانشگاه تهران گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی دانشگاه تهران در سال ۹۶ تولید برنامه‌های تلویزیونی با محوریت فعالیت‌های دانشگاه و انعکاس این فعالیت‌ها در شبکه‌های مجازی است.

مجید سرسنگی معاون فرهنگی دانشگاه تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی این دانشگاه در سال ۹۶ تولید برنامه‌های تلویزیونی با محوریت فعالیت‌های دانشگاه و انعکاس این فعالیت‌ها در شبکه‌های مجازی است.

وی بیان کرد: چرا که دپارتمان‌ها، دانشجویان بااستعداد، اساتید توانمند در رشته‌های مختلفی در دانشگاه تهران وجود دارند که فعالیت‌های متنوع علمی و فرهنگی انجام می‌دهند، بنابراین تولیدات این دانشگاه در عرصه‌های مختلف از طریق حضور در رسانه ملی و شبکه‌های اجتماعی در اختیار جامعه قرار می‌گیرد.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران تصریح کرد: از امسال بخشی از برنامه‌های فرهنگی دانشجویان نظیر تئاتر و موسیقی که در تالار مولوی دانشگاه تهران اجرا می‌شود، ضبط شده و در نهایت بصورت برنامه تولیدی در اختیار رسانه ملی و شبکه‌های مجازی قرار خواهد گرفت.

وی اظهار داشت: فعالیت‌های علمی این دانشگاه نظیر جلسه دفاع پایان‌نامه‌های دوره کارشناسی ارشد و دکتری که موضوع جذاب داشته باشند نیز از طریق این رسانه‌ها در اختیار جامعه قرار می‌گیرد.

سرسنگی در خصوص ثبت نام خود در شورای شهر تهران نیز تصریح کرد: مشاغل ما شامل اینکه از شغل خود استعفا دهیم نمی‌شود.

گفتنی است پیش از این محمد فرهادی وزیرعلوم تحقیقات و فناوری در خصوص تعیین تکلیف اساتید و رؤسای دانشگاه‌هایی که می‌خواهند در انتخابات شورای شهر شرکت کنند، گفته بود مانعی ندارد، اگر طبق ضوابط عمل کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار