ساری؛

نام نویسی 5 هزار داوطلب در انتخابات شوراهای اسلامی

5 هزار داوطلب شوراهای اسلامی شهر و روستا مازندران تاکنون نام نویسی کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،رئیس ستاد انتخابات یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا مازندران گفت: 5 هزار و 111 داوطلب شوراهای اسلامی شهر و روستا در مازندران از آغاز ثبت نام تا پايان روز چهارم نام نویسی کردند.

علیرضا یونسی رستمی افزود: از اين تعداد 253 داوطلب زن و 4858 داوطلب مرد هستند .

وی گفت: از كل داوطلبان ثبت نام شده 864 داوطلب برای انتخابات شورای شهر و 4 هزار و 247 داوطلب برای انتخابات شوراهای اسلامی روستا نام نویسی كردند .

رئیس ستاد انتخابات یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا مازندران با بیان اینکه ششم فروردین ماه 96 پایان ثبت نام شوراهای اسلامی شهر و روستا است افزود: داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به دلیل جلوگیری از ازدحام جمعیت، نام نویسی را به روزهای آخر موکول نکنند.

یونسی گفت: زمان ثبت نام به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

وی افزود: نام نویسی از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در فرمانداری ها و بخشداری های مازندران تا پایان وقت اداری روز یکشنبه 6 فروردین انجام می شود.

رئیس ستاد انتخابات یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا مازندران گفت: داوطلبانی که تاکنون موفق به دریافت گواهی عدم سوء پیشینه از مراجع قضایی نشدند با تکمیل فرم خوداظهاری (فرم تعهد)، تا 17 فروردین 96 فرصت دارند با مراجعه به مراجع قضایی حوزه انتخابیه خود نسبت به دریافت گواهی عدم سوءپیشینه اقدام کنند.

انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار