در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

اشتغال و تولید دو کلید اصلی تجلی اقتصاد مقاومتی است

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت:اشتغال و تولید دو کلید اصلی تجلی اقتصاد مقاومتی است.

نادر قاضی پور در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ با اشاره به شعار امسال گفت:نامگذاری سال اقتصاد مقاومتی برای چندمین سال پیاپی توسط رهبر معظم انقلاب نشان از اهمیت این موضوع دارد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:رسیدگی به مسئله اقتصادی و معیشتی مردم به خصوص اقشار ضعیف جامعه از مهمترین مطالبات ماست.

قاضی پور افزود:دو عامل اشتغال و تولید به عنوان دو کلید اصلی تجلی اقتصاد مقاومتی هستند که دولت باید در سال جاری برنامه های خرد و کلان متعددی در راستای تحقق آنها داشته باشد. این دو موضوع که به درستی توسط رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای مشخص و تعیین شده است زیر بنای تحولات گسترده اقتصادی است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت:رسیدگی به صنایع تولیدی داخل و حمایت از تولیدی ها هم به رونق اقتصادی کمک نموده و هم در اشتغال موثر است و به تبعی فرهنگ تولید و استفاده کالای ایرانی را جا خواهد انداخت.

وی افزود:علاوه بر آن صادرت کالای تولید داخلی و ارتباط با کشور های بیشتر می تواند قامت اقتصاد وابستخ به نفت را به زمین زده و اقتصادی پویا رقم زند.

قاضی پور گفت:با اشتغال نیز می توان نه تنها جامعه ای سالم رقم زد بلکه کشوری پویا فعال ایجاد خواهد شد که اقتصاد را از نفت بیرون آورده و روش های جایگزین را ارایه خواهد داد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب در مجلس شورای اسلامی تلاش خواهیم کرد از طریق صندوق توسعه ملی نسبت به ایجاد تولیدی ها و کارخانه ها و برپا سازی دوباره تولیدی های داخلی نسبت به اقتصاد مقاوتی ؛ اشتغال و تولید جامه اقدام و عمل بپوشانیم.
 
وی بیان کرد:حمایت از صنایع کوچک جلوگیری اژ خام خام فروشی , پشتیانی از صنایع پایین دست پتروشیمی و ایجاد کارخانه هتی جدید از مهمترین برنامه های ما در سال جدید خواهد بود.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.