ساری؛

سارق حرفه ای مغازه در دام پلیس

سارق حرفه ای مغازه در شهرستان جویبار دستگیر شد.

سرهنگ درویشی فرمانده انتظامی شهرستان جویبار  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  از شناسایی و دستگیری سارق حرفه ای مغازه و کشف بیش از 21 فقره سرقت خبر داد .

وی افزود: در پي وقوع چندین فقره سرقت مغازه در سطح شهرستان جویبار، موضوع به طور ويژه در دستور کار ماموران پليس آگاهي اين فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار گفت : ماموران با انجام تحقيقات گسترده پليسی با تقويت گشت های انتظامی رد يکی از سارقان حرفه ای مغازه را شناسایی کردند و این فرد را مورد تعقیب و مراقبت قرار دادند.

سرهنگ درویشی افزود: ماموران با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه این فرد را دستگیر کردند و مورد تحقیق و بازجویی قرار دادند.

وی گفت : متهم در تحقيقات و بازجويی های فنی پليس به 21 فقره سرقت مغازه در شهرستان جویبار و شهرستان های همجوار با همکاری دو همدستش اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار افزود : با هماهنگی ع قضائی دو همدست متهم نیز شناسایی و دستگیر شدند و یک دستگاه خودرو پیکان وانت متعلق به متهمان نیز در این خصوص توقیف و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار