اهواز؛

باران جاده های روستایی اندیمشک را بست

فرماندار اندیمشک از مسدود شدن برخی جاده های روستایی در این شهرستان به علت بارندگی خبر داد.

باران جاده های روستایی اندیمشک را بستباران جاده های روستایی اندیمشک را بست به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ پیمان جهانگیری، فرماندار اندیمشک اظهار داشت: بر اثر بارندگی پنجشنبه شب برخی جاده های روستایی در بخش الوار گرمسیری دچار مشکل شده و نیاز به بازگشایی دارند.
 
وی گفت: آبگرفتگی در معابر شهرستان نیز شدت گرفته و دستگاه های اجرایی برای جلوگیری از وقوع مشکل برای شهروندان در حال خدمات رسانی می باشند.
 
جهانگیری با اشاره به طغیان برخی رودخانه های فصلی از جمله رودخانه بالارود بیان کرد: با توجه به 39 میلیمتر بارندگی در این شهرستان تمام دستگاه‌های عضو مدیریت بحران این شهرستان برای کمک رسانی در حوادث احتمالی در حالت آماده باش قرار دارند.
 
فرماندار اندیمشک از مسافران خواست با توجه به بارندگی ها و احتمال ریزش کوه در مسیرهای مواصلاتی از جمله آزاد راه پل زال - خرم آباد سفرهای جاده ای را با احتیاط انجام داده و از ترددهای غیر ضروری خودداری کنند.
 
وی اذعان داشت: از شهروندان و میهمانان نوروزی انتظار می رود از اسکان در کنار مسیل‌ها و رودخانه‌ها خودداری کرده تا با مشکل مواجه نشوند.
 
عباس پاپی، بخشدار بخش الوار گرمسیری اندیمشک بیان کرد: جاده های روستایی در منطقه امامزاده احمد (ع) به علت بارندگی شدید بسته شده است.
 
وی افزود: ساعات اولیه صبح روز جمعه برای حدود 1 ساعت آزاد راه پل زال - خرم آباد در حوزه لرستان به علت ریزش کوه مسدود شد که در کوتاه ترین زمان بازگشایی شد.
 
انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.