مراسم اهدای مدال کمانداران برتر کاپ آسیایی تایلند برگزار شد

مراسم اهدای مدال کمانداران برتر بخش های انفرادی و میکس رشته های ریکرو و کامپوند شرکت کننده در کاپ آسیایی تایلند برگزار شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مراسم اهدای مدال کمانداران برتر بخش های انفرادی و میکس رشته های ریکرو و کامپوند شرکت کننده در کاپ آسیایی تایلند عصر امروز به وقت محلی با حضور نایب رییس و دبیر کل فدراسیون تیراندازی با کمان آسیا برگزار شد.
 
در این دوره از رقابتها که با حضور 270 کماندار از 27 کشور دنیا برگزار شد کمانداران کشورمان صاحب دو مدال طلای انفرادی و یک مدال برنز در بخش میکس شدند.
 
در بخش کامپوند مردان اسماعیل عبادی از ایران قهرمان و صاحب گردن آویز طلا شد و کمانداران کشورهای مالزی و روسیه عناوین دوم و سوم را کسب کردند.
 
بخش کامپوند بانوان این رقابتها با قهرمانی پریسا براتچی نماینده کشورمان همراه بود و کماندار با تجربه تیم ملی کامپوند ایران با پشت سر گذاشتن همه حریفان خود صاحب گردن آویز طلا شد و کمانداران کشورهای فیلیپین و چین تایپه نقره  و برنز گرفتند.
 
در بخش میکس رشته کامپوند تیم ایران با پیروزی در دیدار رده بندی سومین مدال کاروان ایران را کسب کرد که در این بخش تیمهای  چین تایپه و مالزی اول و دوم شدند.
 
لازم به ذکر است رقابتهای تیمی رشته های کامپوند و ریکرو فردا صبح و بعدالظهر برگزار می شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار