وزیر دادگستری:

همه مسئولان موظف به ایجاد زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات هستند

وزیر دادگستری گفت: دشمنان با دسیسه های مختلف می خواهند مردم را نسبت به نظام و حضور در انتخابات دلسرد کنند؛ بنابراین همه ما مسئولان موظف به ایجاد زمینه حضور باشکوه و حداکثری مردم در انتخابات باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی روز شنبه در شورای اداری ایرانشهر در جنوب سیستان وبلوچستان با تبریک سال نو اظهار داشت: یکی از بزرگترین نعمت ها و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران این است که مردم، مسئولان رده بالای کشور را با رای مستقیم خود انتخاب می کنند.

وی استقلال و خودکفایی ملت را از دستاوردهای مهم نظام جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: کشوری به پیشرفت می رسد که با اتکا به مردم خود روی پایش بایستد.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی توانست خداپرستی و دینداری را به جهان بازگرداند خاطرنشان کرد: در صحنه بودن مردم و هدایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی سبب شده رابطه ظالمانه حاکم بر دنیا شکسته و سلطه گری نیز تحقیر شود.

وزیر دادگستری فراهم کردن زیرساخت ها به منظور سرمایه گذاری بخش خصوصی در منطقه را مورد تاکید قرار داد و گفت: مسئولان باید به تولید و اشتغال که یکی از دغدغه های مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی است با تمام وجود توجه کرده و از همه ی ظرفیت ها برای ایجاد اشتغال استفاده کنند.

نبی بخش داوودی معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر نیز در این نشست گفت: این شهرستان با منابع غنی آبی، خاکی، معدنی و اقوام و مذاهب مختلف توانسته نمادی از وحدت، تعامل و همزیستی را در ایران به نمایش گذارد.

نبی بخش داوودی با اشاره به ظرفیت های ایرانشهر در بخش های کشاورزی، دامداری و گردشگری اظهار داشت: با فراهم شدن زیرساخت ها شاهد ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در این منطقه خواهیم بود.


مولوی عبدالصمد کریم زایی امام جمعه اهل سنت ایرانشهر نیز گفت: خدمت به مردم خود عبادت است و مسئولان باید با تمام وجود برای حل مشکلات مردم و تاکیدات رهبر انقلاب اسلامی در تولید و اشتغال تلاش کنند.

وزیر دادگستری در ادامه سفر به ایرانشهر از ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی، کمپ های ورودی و خروجی شهر، حاشیه شهر و بیت رهبر معظم انقلاب دیدن کرد.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.