اینستاگردی؛

بازدید سرزده محسن رضایی از مشهد شهدا+عکس

محسن رضایی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از بازدید سرزده اش از شلمچه خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ایام نوروز فرصتی برای سفر به اقصی نقاط کشور می باشد و مردم مابا سفر به نقاط سیاحتی و زیارتی کشور عید خود را سپری می کنند.

چند وقتی است که سفر به مناطق جنگی غرب و جنوب کشور نیز به عنوان مکان های گردشگری در ایام نوروز تبدیل شده است. در همین راستا سرلشکر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن سفر به مشهد مقدس از آنجا راهی شلمچه شده و به طور سرزده از این مکان های جنگی بازدید به عمل آورد.

رضایی پستی در همین زمینه در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و عنوان کرد:"شلمچه نشان داد که مستحکم‌ترین سد دفاعی دشمن قابل شکسته شدن است."

رضایی نوشت:
"دید و بازدید با شهدا. دو روزی هست که از مشهد امام رضا (ع) به مشهد شاگردان امام رضا یعنی خوزستان آمده و به مناطق عملیاتی سرزده ام. درشلمچه گفتم اگر کاری که می‌کنیم برای خدا باشد و ایستادگی کنیم، خدا ما را یاری می‌دهد. شلمچه نشان داد که مستحکم‌ترین سد دفاعی دشمن قابل شکسته شدن است و ما توانستیم بعد از پنج حمله ناموفق، در ششمین تلاش به پیروزی برسیم.
امروز هم اگر در حفظ ارزش‌های انقلاب ایستادگی کنیم و هدف را که خدا و خدمت به خلق خداست، به یاد داشته باشیم، هیچ مانعی نمی‌تواند سد راه ما شود.محسن رضایی."


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار