اصفهان؛

کمپ تفریحی تاردر ابیانه میزبان مسافران نوروزی

کمپ تفریحی تاردر ابیانه در استقبال از مسافران نوروزی به امکانات زیربنایی تجهیز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در ایام تعطیلات نوروز شهرستان نطنز همچنان میزبان بسیاری از مسافران نوروزی از تمام نقاط کشور است؛ کمپ تفریحی تاردر یکی از مناطق دیدنی ابیانه است که این روزها مورد استقبال بی‌نظیر گردشگران قرار گرفته است.

محمد عادلی اظهار کرد: در راستای کم کردن فشار گردشگر بر روی بافت مسکونی و باغات حاشیه منازل و نیز کم کردن خسارت آن‌ها به باغات و جوی‌های آب به‌ ویژه در داریون، طرح ساماندهی تاردر در حال اجرا است.

وی با اشاره به کمبود امکانات زیربنایی در تاردر افزود: کانکس‌های سرویس بهداشتی شامل یک چشمه فرنگی و 3 چشمه معمولی و همچنین دو کانکس نمازخانه زنانه و مردانه و یک کانکس فروشگاهی و یک کانکس نگهبانی، توسط دهیاری برای این مکان ساخت و نصب شد.

دهیار ابیانه همچنین از استقرار مینی‌بوس جهت جابجایی مسافران در پیک ترافیک خودرویی و جمعیتی منطقه خبر داد و گفت: 16 نفر پارکبان، 15 نفر خدماتی و 5 نفر راهنما و توزیع روزانه هزاران جلد کتابچه راهنمای گردشگر از دیگر خدمات ارائه‌ شده در ایام نوروز در این منطقه است.

وی در ادامه از بازگشایی مسجد جامع ابیانه با قدمت 960 سال برای نماز جماعت و بازدید گردشگران با 3 نفر راهنما خبر داد و عنوان کرد: امید است مسافرانی که به این منطقه سفر می‌کنند خاطراتی خوش برای خود و دیگر گردشگران رقم بزنند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار