اصفهان؛

کسب رتبه نخست کاشان در ستاد اسکان فرهنگیان استان اصفهان

کاشان با پذیرایی از 33 هزار و 600 گردشگر در قالب 9 هزار و 332 خانواده ، رتبه نخست از مجموع 48 ستاد اسکان فرهنگیان استان اصفهان را کسب کرده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشان افزود: در مرحله اول سفرهای نوروزی 94 هزار و 54 نفر روز، گردشگر در مدارس این شهرستان، سال جدید را جشن گرفتند که 31 درصد رشد داشته است.

به گفته محمود خدمتی، در تعطیلات نوروزی، 130 واحد آموزشی با تجهیز یک هزار و 200 اتاق آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی  است که 207 اتاق در گروه الف و بقیه در گروه ب طبقه شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشان اظهار داشت: بر اساس اطلاعات مرکز آمار ستاد اسکان فرهنگیان کاشان، بیشترین گردشگر ورودی به این شهرستان را ترتیب استان های آذربایجان شرقی، خراسان رضوی و تهران به خود اختصاص داده اند.

خدمتی تاکید کرد: با وجود محدود بودن منابع و امکانات آموزش و پرورش، توسعه مراکز اسکان فرصتی در جهت تکریم فرهنگیان و توسعه گردشگری به عنوان بخشی از خدمات رفاهی است.

وی خاطر نشان شد: کاشان ظرفیتی بیش از چند استان، امکاناتی در حد یک شهرستان را دارا است که همواره مورد انتقاد گردشگران بوده و امیدواریم مسئولان استان اصفهان در سال جاری به موضوع توجه جدی داشته باشند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.