همدان؛

اردیبهشت ورود قطار به شهر همدان

اردیبهشت ماه شاهد قطار به شهر همدان وارد می شود.

اردیبهشت ورود قطار به شهر همدان

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛استاندار همدان در بازدید  از ستاد اسکان و تسهیلات نوروزی شهرداری همدان درجمع خبرنگاران با تبریک سال نو به مردم استان همدانگفت:نیمه اول اردیبهشت ماه شاهد ورود قطار به شهر همدان خواهیم بود.
محمدناصر نیکبخت به  شعار امسال اشاره کرد وگفت: این نامگذاری باعث خوشحالی وخرسندی  ما شد، چراکه  شعار من  نیزتولید و اشتغال است و با این نامگذاری که از سوی مقام معظم رهبری اعلام شد در ادامه برنامه های تولیدی و اشتغالزایی فرصتی را به دست آوردیم تا از همراهی و همکاری همه سازمان ها استفاده کنیم.
 استاندار همدان با اشاره به حمایت از بخش خصوصی و استقبال از سرمایه گذاران ادامه داد:  باید تولید و اشتغال را به جایگاه شایسته آن برسد.
 ویگفت: همدان هنوزدرعرصه گردشگری به شایستگی معرفی نشده وباید به جایگاه واقعی خود دست یابد.
این مسئول  به وضعیت گردشگری استان همدان اشاره کرد و افزود: گردشگران خارجی معمولا در فصل بهار و تابستان به استان همدان سفر می کنند اما حضور گردشگران داخلی در تمام فصل ها وجود دارد.
نیکبخت به بازدید از محل های اسکان مسافران، نحوه راهنمایی نیروهای امدادی در ورودی همدان و بازدید از ستاد اسکان و تسهیلات نوروزی شهرداری همدان نیز اشاره وخاطر نشان کرد: شهرداری همدان با همراهی میراث فرهنگی و گردشگری فعالیت های مطلوبی داشتند و شرایط بسیار خوبی برای پذیرایی، راهنمایی و اسکان مسافران در همدان فراهم شده است.
وی گفت:  امسال شهرداری همدان بسیار شایسته عمل و برنامه ریزی کرده و روند ارائه خدمات، بهتر از سال قبل است و رضایتمندی مسافران فراهم شده است.
استاندارهمدان به خدمات هلال احمر، نیروی انتظامی، راهداری و علوم پزشکی همدان نیز اشاره کرد و تصریح کرد: در این زمینه شاهد رضایتمندی مسافران هستیم.
وی ابراز کرد:  براساس آمار دریافتی وضعیت حضور مسافران در استان همدان در ایام نوروز خوب بوده اما انتظار افزایش آن را داریم.
وی اضافه کرد: همدان آماده پذیرایی از گردشگران است و شرایط برای استقبال از مسافران و گردشگران به نحو شایسته ای در استان همدان فراهم است.

 انتهای پیام/ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.