مفقود شدن دختر جوان در حادثه سقوط خودرو

مسئول تیم امداد و نجات سازمان آتش نشانی شهر فسا گفت: بی احتیاطی راننده در این شهرستان، سقوط خودروی سواری در رودخانه کهنکویه و ناپدیدشدن دختری 22 ساله را در پی داشت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مسئول تیم امداد و نجات سازمان آتش نشانی شهر فسا گفت: بی احتیاطی راننده در این شهرستان، سقوط خودروی سواری در رودخانه کهنکویه و ناپدیدشدن دختری 22 ساله را در پی داشت.
 
سعید صلح جو افزود: در این حادثه، خودروی پراید صبح یکشنبه با هشت سرنشین در رودخانه کهنکویه گرفتار سیل شد و شدت جریان آب باعث واژگونی آن و پرتاب شدن سرنشینان به داخل آب شد.
 
وی ادامه داد: با تلاش نیروهای امدادی، هفت نفر از سرنشینان این خودرو نجات یافتند اما در این حادثه دختری جوان ناپدید شده است.
 
مسئول تیم امداد و نجات سازمان آتش نشانی شهر فسا گفت: تلاش نیروهای امدادی این سازمان با کمک نیروهای سپاه، بسیج و جمعیت هلال احمر برای یافتن فرد ناپدید شده ادامه دارد.
 
وی همچنین گفت: بارندگی و وقوع سیل در شهرستان فسا و بی احتیاطی برخی شهروندان وقوع حوادث دیگری نیز در پی داشت.
 
صلح جو افزود: یک دستگاه وانت مزدا و یک دستگاه تریلر نیز در رودخانه صحرارود فسا در سیلاب گرفتار شدند که با تلاش نیروهای امداد و نجات آتش نشانی، سرنشینان این خودروها نجات یافتند.
 
 صلح جو مسئول تیم امداد و نجات سازمان آتش نشانی شهر فسا نیز در این عملیات ها دچار مصدومیت شد که حال عمومی وی پس از انتقال به بیمارستان و دریافت خدمات درمانی مساعد اعلام شده است.
 
شهرستان فسا در 130 کیلومتری جنوب شرق شیراز قرار دارد.
 
بارندگی روزهای آغازین سال 96 در این شهرستان موجب جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر شده است.
منبع:ایرنا
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.