شیراز؛

از کشف محموله میلیاردی سیگار تا دستگیری 72 معتاد

خبرهای پلیس فارس در روز یکشنبه 6 فروردین ماه را در این بسته خبری مشاهده کنید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ محمد جواد اسلامی مهر جانشین انتظامی شهرستان داراب گفت: ماموران انتظامی شهرستان داراب در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق كالا، هنگام گشت زنی و كنترل خودروهای عبوری در جاده بندرعباس به سمت داراب به پنج دستگاه خودرو سواری مشکوک شدند.


وی ادامه داد: ماموران پس از متوقف كردن خودرو ها در بازرسی از آنها 653 هزار و 400 نخ سیگار خارجی و 980 پاكت تنباكو قاچاق کشف و در این رابطه 5 قاچاقچی كالا را دستگیر كردند.

جانشین انتظامی شهرستان داراب با اشاره به اینکه ارزش تقریبی محموله کالاهای کشف شده یك میلیارد و 19 میلیون ریال برآورد شده است، افزود: پرونده های مربوطه در این خصوص تشکیل و به همراه متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

دستبند پلیس بر دستان 72  معتاد
پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس،  72 معتاد و توزیع كننده موادمخدر را شناسایی و دستگیر کردند.
سرهنگ محمد جعفر تولایی پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت برخورد با خرده فروشان مواد افیونی توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس در شیراز اجرا شد.

وی افزود: در این طرح ماموران 72  معتاد و خرده فروش موادمخدر را شناسایی، دستگیر و در بازرسی از پاتوق های آنان مقدار 10 گرم هروئین كشف كردند.

تولایی ادامه داد: متهمان دستگیر شده به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار