سمنان;

خارج شدن بیش از 100 تاکسی فرسوده از ناوگان حمل و نقل

سرپرست سازمان تاکسیرانی سمنان گفت : 150 تاکسی فرسوده از ناوگان حمل و نقل شهر سمنان خارج شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مجید کاشی سرپرست سازمان تاکسیرانی سمنان گفت : سازمان تاکسیرانی شهر سمنان عزم جدی برای نوسازی ناوگان خود در سال جاری دارد.

وی افزود : خوشبختانه در سال گذشته یک جهش خوب و بلند را در نوسازی تاکسی های فرسوده داشتیم ، به طوری که حجم قابل توجهی از ناوگان تاکسیرانی سمنان نوسازی شده است.

کاشی اظهار داشت :از فروردین امسال بحث نوسازی تاکسی هایی که مدل ساخت آنان از سال 1384 به قبل بوده را به طور جدی در دستور کار قرار دادیم .

به گفته وی در سال گذشته بیش از 150 دستگاه تاکسی فرسوده را از رده خارج کرده و به جای آن خودروی صفر کیلومتر سمند و پژو 405 تحویل رانندگان شده است.

سرپرست سازمان تاکسیرانی سمنان تاکید کرد : این الزام برای همه رانندگان تاکسی پیکان وجود دارد که طی دو ماه آینده نسبت به نوسازی تاکسی خود اقدام کرده و خودروی جدید خود را تحویل بگیرند.

کاشی افزود : رانندگان تاکسی های پیکان پس از این فرصت زمانی دیگر امکان تردد در شهر سمنان را نخواهند داشت و از طریق دوربین های سطح شهر اعمال جریمه خواهند شد.

وی ابراز امیدواری کرد : در سال 96 یک رکود بی نظیری را در نوسازی تاکسی های شهر سمنان شاهد باشیم و مردم شهر اخلاق از بهترین خدمات که شایسته آن هستند برخوردار شوند.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار