شیراز؛

فارس رتبه نخست کشور اسکان در مدارس

در دور اول سفرهای نوروزی فارس رتبه نخست کشور اسکان در مدارس را به خود اختصاص داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ غلامعلی حق شناس قائم مقام ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش فارس در حاشیه بازدید از مدارس محل اسکان مهمانان نوروزی گفت: بيشترين آمار پذيرش و اسکان مهمانان نوروزی در مدارس به ترتيب فراوانی به استان‌های فارس، اصفهان، خوزستان، خراسان رضوی و هرمزگان اختصاص يافته است.

 
وی افزود: وظیفه ذاتی آموزش و پرورش تعلیم و تربیت است، اگر چه آموزش و پرورش نمی تواند یک هتل خوب برای مسافران ایجاد کند، اما تمام تلاش خود را داریم تا با تهیه امکانات مناسب، حد اکثر رضایتمندی فرهنگیان را داشته باشیم.
 
حق شناس ادامه داد: به جز شیراز در 90 درصد شهرستان های استان، هتل و اماکن اقامتی کافی و مناسب برای اسکان وجود ندارد، به همین دلیل در اکثر مناطق فارس در ایام نوروز این مهم به عهده آموزش و پرورش است و روسای ادارات شهرستان ها و مناطق فارس، مسئول ستاد اسکان نوروزی هستند.
 
 وی با بیان اینکه آموزش و پرورش وظیفه اسکان همه مسافران نوروزی را به عهده دارد افزود: به همین منظور 18 هزار و 300 کلاس درس برای اسکان نوروزی در سطح استان مهیا شده است.
 
حق شناس  قائم مقام ستاد اسکان نوروزی آموزش وپرورش فارس اظهار کرد: تا صبح امروز 7 فروردین ماه بیش  از417هزار و 700 نفر در قالب112 هزار و 500 خانواده و در مجموع یک میلیون و238 هزار و 800 نفر روز در مدارس و اماکن متعلق به آموزش و پرورش فارس اسکان داده شده اند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.