زنجان؛

مشارکت 5 هزار و سیزده نفر در انتخابات شورای استان

افزایش مشارکت کاندیدها در انتخابات شورای امسال مشاهده می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ موسوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و نام شهدا اعلام کرد:  این ایام فراز و نشیب‌هایی خواهد داشت، که شامل مواضع برخی از گروه‌ها در قبال دولت خواهد بود که مشمول بداخلاقی و رفتارهای ناپسند و هجوم‌های ناپسند به مجموعه دولت هم خواهد بود.  
وی با قابل قبول دانستن اقدامات دولت طی مدت زمان فعالیت خود افزود: دولت شرایط مطلوبی را فراهم کرده که در مقایسه با چهار سال گذشته هم مشهود بود، کما اینکه در بیانات مقام معظم رهبری هم وجود داشت از جمله آن ها ایجاد شرایط امنیتی که با هماهنگی همه نیروهای علاقمند به نظام و انقلاب فراهم شده است تا انتخابات قوی و به دور از حاشیه برگزار شود.
موسوی با اشاره به آغاز ثبت ‌نام داوطلبین برای انتخابات شوراها ادامه داد: با وجود همه مشکلات، آمار ثبت‌ نام کنندگان نسبت به دوره قبل 6 درصد افزایش یافته است.
وی همچنین مجموع ثبت ‌نام کنندگان را برای انتخابات شوراهای شهری و روستایی 5 هزار و 13 نفر اعلام کرد و خاطر نشان کرد: این آمار نسبت به دوره قبل 6.2 درصدافزایش یافته است.
گفتنی است ازمجموع افرادی که نام نویسی کردند 777 نفر در شوراهای شهری و 4 هزار و 236 نفر در شوراهای اسلامی روستاهای استان ثبت نام کرده اند.
 
انتهای پیام/ ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.