شیراز؛

کشف بیش از 520 كیلوگرم مواد مخدر

فرمانده نیروی انتظامی فارس از كشف 526 كیلو و 550 گرم تریاك و حشیش در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان کشف بیش از 520 كیلوگرم مواد مخدراز شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی گفت: ماموران انتظامی شهرستان لارستان در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر و كنترل محور مواصلاتی بندر عباس - لارستان، به یك دستگاه خودرو سمند مظنون و خودرو را متوقف كردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار 60 كیلو گرم تریاك كشف و سه نفر متهم در این خصوص دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس تصریح كرد: در عملیاتی دیگر نیز ماموران انتظامی شهرستان نی ریز یك دستگاه خودرو پراید كه قصد انتقال یك محموله مواد مخدر از سیرجان به شهرستان نی ریز را داشت را در ورودی این شهرستان توقیف و در بازرسی از آن 154 كیلو گرم حشیش كشف  و  در این رابطه یك  نفر متهم دستگیر شد.

سردار گودرزی افزود: ماموران انتظامی شهرستان داراب، ضمن توقیف یك دستگاه كامیون در محور بندرعباس- داراب، 56 كیلو و 550 گرم تریاك كشف و راننده خودرو را دستگیر كردند.

وی ادامه داد: در دو عملیات جداگانه دیگر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هنگام کنترل و بازرسی خودروهای عبوری، به دو دستگاه خودرو پژو پارس و كامیون مظنون و خودروها را متوقف كردند.

گودرزی گفت: در بازرسی از این خودرو ها  165 كیلو گرم تریاك كشف و دو نفر متهم دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی استان از كشف مقادیری مواد مخدر در شهرستان شیراز خبر داد و افزود: ماموران یگان امداد با ایجاد ایست و بازرسی در ورودی شهرستان شیراز به یک دستگاه خودرو پژو پارس مظنون و آن را برای بررسی بیشتر متوقف كه در بازرسی از این خودرو مقدار 91 كیلو گرم تریاک كشف و پنج نفر دستگیر شدند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار