دامغان؛

ثبت نام بیش از 640 داوطلب انتخابات در دامغان

از این تعداد ۵۷ نفر در شهر دامغان ثبت نام کردند که در بین این افراد شش نفر زن نیز حضور دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از دامغان؛ حسین حاجی‌بگلو رئیس ستاد انتخابات دامغان گفت: از این تعداد ۵۷ نفر در شهر دامغان ثبت نام کردند که در بین این افراد شش نفر زن نیز حضور دارند.

حسین حاجی‌بگلو با بیان اینکه از بین ۹ عضو فعلی شورای اسلامی شهر دامغان هشت نفر برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کردند، افزود: برای انتخابات شورای اسلامی شهر در شهرهای دیباج، امیریه و کلاته رودبار در مجموع ۴۵ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد شهر دیباج ۱۸ نفر، امیریه ۱۱ نفر و کلاته رودبار ۱۶ نفر بودند.

وی یادآورشد: از بین ثبت نام شدگان برای انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای دیباج، امیریه و کلاته رودبار در مجموع ۶ نفر حضور دارند که برای هریک از این شهرها دو نفر زن ثبت نام کرده است.

حاجی‌بگلو با بیان اینکه ثبت نام کاندید انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرو روستای دامغان نسب به دوره قبل ۱۰ درصد رشد داشته است، تصریح کرد: در دوره قبل انتخابات شوراها ۵۷۸ نفر ثبت نام کردند.

وی با اشاره به ثبت نام ۵۴۱ نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی روستایی در دو بخش مرکزی و امیرآباد دامغان اظهار داشت: از این تعداد ۲۷۵ نفر در بخش مرکزی و ۲۶۶نفر دیگر در بخش امیرآباد اقدام به ثبت نام کرده اند که در لیست  ثبت نام شدگان ۱۳ نفراز بانوان  در بخش مرکزی و ۱۰ نفر از بانوان  در بخش امیرآباد به چشم می خورد.


حاجی‌بگلو از برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی در ۳۷ روستای بخش امیرآباد خبر داد که در این دوره نسبت به گذشته هفت روستا به آن افزوده شده است و افزود: در این بخش نیز بر اساس آمار موجود و ثبت نام انجام شده بیشترین مشارکت در روستاهای آن به طور میانگین از هر روستا ۱۲ نفر و کمترین آن پنج نفر بوده است.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار