فرماندار دشتی:

برخی از محورهای مواصلاتی شهرستان دشتی دچار خسارت شدند/ 211 میلیمتر بارندگی در روستای گزدراز

فرماندار دشتی گفت: بارندگی برخی از محورهای مواصلاتی شهرستان دچار خسارت شدند، و از همان ساعات اولیه دستورات لازم برای ترمیم و ایمن سازی این محورها صادر شد.

برخی از محورهای مواصلاتی شهرستان دشتی دچار خسارت شدند/ 211 میلیمتر بارندگی در روستای گزدراز
به گزارش خبرنگار گروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامرضا مهرجو صبح سه‌شنبه با همراهی نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از محورهای حادثه دیده ناشی از بارندگی در سطح شهرستان دشتی با بیان اینکه بر اثر همین بارندگی برخی از محورهای مواصلاتی شهرستان دچار خسارت شدند، اظهار داشت: از همان ساعات اولیه دستورات لازم برای ترمیم و ایمن سازی این محورها صادر شد، همچنین بر اثر همین بارندگی‌ها چندین پل در محور کاکی- کنگان، دوریشی- شنبه، کردلان- درویشی، کنار بندک، دشت پلنگ و برخی از پل‌ها و ابنیه‌های محور کوهپایه مند نیز دچار آسیب‌شده بودند.

وی افزود: بر اثر همین بارندگی‌ها و به‌دلیل طغیان آب رودخانه شور تمامی جاده‌های در عرض این رودخانه برای ساعاتی مسدود بود که بعد از فروکش شدن آب مجدد این محورها بازگشایی و تعدادی نیز در دست اقدام است.

مهرجو بیان کرد: در چند روز اخیر بارندگی های خوبی در سطح شهرستان شاهد بودیم به طوری که روستای گزدراز از توابع بخش کاکی 211 میلیمتر بارندگی داشته است.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.