وزنه بردار فوق سنگین کشورمان:

نماینده شایسته ای برای تیم ملی در سنگین وزن خواهم بود

تیموری گفت: سعی دارم نماینده شایسته ای برای تیم ملی باشم و در رقابت های پیش رو مدال طلا را بدست آورم.

همایون تیموری وزنه بردار فوق سنگین تیم ملی بزرگسالان در خصوص شرایط اردوهای تیم ملی به خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ افزود: اردوها با نظم خوبی از 5 فروردین آغاز شد. با اینکه در تعطیلات عید نوروز از خانواده دور هستیم ولی باید خود را برای مسابقات آماده کنیم. به خاطر نزدیکی مسابقات و عید نوروز تمرینات در کمپ تیم های ملی برگزار شده است.

وی در خصوص شرایطش در تمرینات تیم ملی تاکید کرد: شرایط بدنی ام عالی است و مصدومیت یا آسیب دیدگی ندارم و با تمرینات مداوم به رکوردهای خوبی رسیده ام. سخت تلاش می کنم تا نماینده شایسته ای برای کشورم  باشم.

تیموری در خصوص رقابت با سایر وزنه برداران دسته 105+ کیلوگرم گفت: رقابت نزدیکی در بین نفرات حاضر در اردو برای اعزام به دو مسابقه وجود دارد و بدون شک، هر فردی که به مسابقات برود از شایستگی بالایی برخوردار بوده که کادر فنی آن وزنه بردار را انتخاب کرده اند. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: همیشه نمایندگان وزنه برداری کشورمان در مسابقات المپیک، جهانی و آسیایی صدرنشین دسته فوق سنگین بوده اند و امیدوارم با حضور در مسابقات پیش رو در جایگاه نخست قرار گیرم و مدال طلا را بدست آورم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار