قزوین؛

دیدار مدیران صدا و سیما با امام جمعه تاکستان

مدیران صدا و سیمای مرکز قزوین با آیت الله اسلامی نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه تاکستان دیدار و گفتگو کردند .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری در این دیدار گفت : صدا و سیما ابزار محکمی برای تغییر نگرش ها در جامعه است و بعد از انقلاب توانسته تغییر ماهوی ایجاد کند.

آیت الله اسلامی کانال معرفت و شناخت را عقل و احساس دانست و گفت : هردو مخلوق آفریدگار و لازم و ملزوم یکدیگرند.

وی افزود : صدا و سیما باید کارهای علمی، عقلی و احساسی را توام مورد توجه قرار دهد.

امام جمعه تاکستان ،تولید مستند های فاخر از زندگی بزرگان علم و ادب استان و حوزه های علمیه را بعنوان یکی از مهمترین رسالت های صدا و سیما در توجه به عقلانیت دانست و گفت : معرفی زندگی شخصیت هایی همچون ملا علی اکبر سیادهنی ، علامه رفیعی که از علمای برجسته استان بودند باعث شناخت نسل جدید با مفاخر گذشته خواهد شد .

ملا علی اکبر سیادهنی استاد مرحوم علامه رفیعی بوده و علامه رفیعی قزوینی هم استاد امام خمینی (ره ) بوده است.

معصومی فر مدیر کل صدا و سیما هم در ابتدای این دیدارضمن بیان گزارشی از اقدامات انجام شده در سال 95 ، کسب 5 نشان اول در جشنواره تولیدات مراکز استانها و رتبه اول در سیزدهمین اجلاس فناوری رسانه ملی را از افتخارات صدا و سیما در سال گذشته برشمرد و گفت : در صورت تامین منابع مالی ، ظرفیت تولید برنامه های فاخر و معرفی شخصیت های برجسته استان وجود دارد.

در ادامه آیت الله اسلامی به همراه مدیر کل و مدیران صدا و سیما از حوزه های علمیه برادران و خواهران و مصلی در حال ساخت تاکستان بازدید کرد.

در مجموعه مصلی شهر تاکستان ۱۲ پروژه علمی ، ورزشی ، فرهنگی ، دینی ساخته خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار