کرمانشاه؛

توقیف محموله سیگار و تنباکوی قاچاق در کنگاور

محموله سيگار و تنباكوی قاچاق در شهرستان كنگاور توقیف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرمانده انتظامي شهرستان كنگاور از كشف محموله سيگار و تنباكويی قاچاق خبر داد و گفت: یک متهم در این زمینه دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شده است.
سرهنگ "حسين براری گفت: ماموران ايستگاه شهيد زنگنه شهرستان "گنگاور" حين بازرسی خودروهای عبوری به يك دستگاه خودروی وانت بار حامل محموله سيگار و تنباكو با هلوگرام بوده و به صورت ماهرانه ای قصد عبور از ایستگاه ايست و بازرسی را داشته است، مشكوك شدند.
وی ادامه داد: پس از هماهنگي با مقام قضائي ماموران جهت بررسي موضوع وارد عمل شدند و در بازرسی از خودرو اين فرد تعداد 240 هزار نخ سيگار فاقد هر گونه مدارك مثبته گمركی و نیز مقادیری تنباکوی قاچاق را کشف کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی در این زمینه، افزود: متهم جهت سير مراحل قانونی به مراجع قضائی تحويل داده شده است.
سرهنگ براری در پايان با بيان اينکه پديده قاچاق به تولید داخلی ضربه مهلکي وارد مي کند، گفت: تمام سعي و تلاش پليس بر اين است كه با همکاري و همدلي مردم و ديگر سازمان هاي مرتبط بتواند با اين پديده به صورت ريشه اي مبارزه کند.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار