کرمانشاه؛

استقبال مردم کرمانشاه از انتخابات قابل توجه است

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه مردم کرمانشاه همراه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: بر اساس آمار مردم استان کرمانشاه استقبال عمومی قابل توجهی از انتخابات دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، یوسف شاه حسینی اظهار داشت: ما برای برگزاری انتخابات باید دقیقا به مر قانون توجه داشته باشیم.

 وی تاکید کرد: در برگزاری انتخابات باید امانت داری  و حفظ اعتماد مردم همواره مورد نظر قرار گیرد و تا همچون دوره های گذشته شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه باشیم.
 
معاون استاندار کرمانشاه گفت: مردم در تمامی عرصه ها از نظام حمایت می کنند به آن اعتماد دارند و ما نباید اعتماد مردم را از بین ببریم.
 
شاه حسینی تاکید کرد:باید تمام تلاش خود را برای برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات پیش رو به کار بگیریم.
 
وی در رابطه با پاسخ به سوالی در رابطه انتخابات شورای اسلامی شهر سومار گفت: میزان ثبت نام کنندگان برای شورای شهر سومار به حد نساب نرسیده است و این شهر نمی تواند شورای شهر داشته باشد.
 
وی همچنین در رابطه با تخلفات انتخاباتی گفت: بخشی در ستاد های اجرایی انتخابات برای نظارت بر تخلفات انتخاباتی در نظر گرفته شده است.
 
معاون استاندار در بخش دیگری از صحبت های خود، در رابطه با ارتباط بین هیات های نظارت و اجرایی انتخابات گفت:خوشبختانه هیات های اجرایی و نظارت به خوبی باهم همکاری دارند و تمام تلاش خود برای برگزاری با شکوه انتخابات را به کار می گیرند.
 
انتهای پیام/ح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار