باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می‌دهد؛

وعده هایی که از سال کهنه به سال نو پاس داده شد/ مردم اندرخم وعده‌های محقق نشده مسئولان

وعده هایی که مسئولان به مردم می‌دهند و در این بین مردمانی که در انتظار تحقق وعده مسئولان نشسته اند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سال ۹۵ پر بود از وعده هایی که تحقق آن‌ها در حد یک حرف بود تا عمل و مردمانی که در انتظار وعده مسئولان همچنان منتظر هستند.

متروی تهران که در حوزه مدیریت شهری قرار دارد با پیشرفت و توسعه خود موجب کاهش ترافیک شهر و در نتیجه کاهش آلودگی هوای کلانشهری همانند تهران می‌شود در سنگ اندازی گیر کرده که چاره اش فراتر از حوزه شهرداری است.

شرکت بهره برداری مترو برای ساخت مترو و تجهیزات آن نیازمند اعتبارات مناسب است، در این راستا حوزه حمل و نقل به یک حامی تمام عیار نیاز دارد که بتواند با تزریق پول و تحویل قطار بر سرعت ساخت مترو بیافزاید و آن حامی دولت است.

بر اساس این گزارش در سال ۹۵ بار‌ها در خبر‌ها شاهد آن بودیم که مسئولان به مردم وعده دادند که مترو امام خمینی(ره) تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد و اتفاقی که با پایان یافتن سال جدید مشخص شد که در حد یک حرف بوده و همچنان باقی مانده است.

سال جدید فرا رسید و وعده‌ای دوباره برای افتتاح فرودگاه امام خمینی (ره) داده شد، این بار هم معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در مصاحبه خود از افتتاح ایستگاه فرودگاه امام خمینی (ره) تا نیمه نخست سال ۹۶ خبر داد. حالا باید صبر کنیم تا ببینیم این وعده تکراری در زمان مقرر عملی می‌شود و یا در حد یک حرف به مانند سال گذشته باقی خواهد ماند.

البته کاهش سرفاصله در خط ۳ مترو وعده‌ای دیگر بود که در مهر ماه سال ۹۵ به مردم داده شد، اما هنوز محقق نشد.

خط ۷ مترو نیز که قرار بود در پایان سال ۹۵ مسافرگیری شود، در مراسمی صرفا تست گرم آن انجام شد و نهایتا مسافرگیری آن به سال ۹۶ موکول شد.

اما مردم به حرف مسئولان توجه ویژه‌ای دارند و بد قولی‌ها و عملکرد مسئولان در چشم مردم کمرنگ‌تر می‌کند.

حالا باید دید در سالی که مزین شده با نام سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، مقاومت برای عدم کمک مالی و افزایش بودجه مترو ادامه دار است یا خیر؟!

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار