سلیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

انجام بیش از 3 هزار ماموریت امدادی در طول 15 روز اجرای طرح نوروزی امدادو نجات

رئیس امداد و نجات سازمان هلال احمر گفت:در طول 15 روز اجرای طرح نوروزی امداد ونجات امدادگران هلال احمر 3 هزار 655 ماموریت انجام دادند.

انجام بیش از 3 هزار ماموریت امدادی در طول 15 روز اجرای طرح نوروزی امدادو نجاتمرتضی سلیمی رئیس مداد و نجات سازمان هلال احمر کشور در گفتگو با خبرنگار شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با خدمات امدادگران در 15 روز اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروز 96 هلال‌احمر، اظهار کرد: امدادگران هلال‌احمر در مجموع در 3 هزار و 655  ماموریت امدادی، خدمات لازم را ارئه کرده‌اند که در این میان یک‌هزار و 553 ماموریت شامل 42 درصد از ماموریت‌های امداد و نجات، ترافیکی بود.

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به امدادرسانی به 69 هزار تن از هموطنان در 15 روز اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی، افزود: بر این اساس 2هزار و 582  تن از حوادث نجات داده شده و یک‌هزار و 754 تن به مراکز درمانی منتقل شدند.

سلیمی با اشاره به ارائه خدمات درمان سرپایی به 17 هزار و 50 تن از هموطنان، بیان کرد: در این مدت 18 هزار تن از هموطنان از خدمات اسکان اضطراری و 17 هزار و 22 مسافر نوروزی از اسکان موقت بهره برده و 328 مورد عملیات و رهاسازی 622 مصدوم در سوانح ترافیکی انجام شده است.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار