زنجان؛

انهدام دو باند بزرگ مواد مخدر در زنجان

معاون هماهنگ كننده فرماندهی انتظامی استان با اشاره به انهدام دو باند مواد مخدر در ايام تعطيلات نوروز گفت: امسال بيش از 62 كيلو مواد مخدراز نوع ترياك در سطح استان از سوداگران مرگ كشف شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ معاون هماهنگ كننده فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به اجرای طرح پاكسازی و جمع آوری معتادان متجاهر در سطح شهر و تفرجگاهها در نوروز امسال گفت: در ايام تعطيلات نوروز با اجرای اين طرح 150 معتاد پر خطر ، متجاهر و خرده فروش مواد مخدر جمع آوری شدند .
وی با اعلام اينكه در اين طرح 12 كيلو مواد مخدراز نوع ترياك از متهمان كشف شده است  افزود :ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر موفق شدند دو  باند مواد مخدر را شناسايی  و تحت نظر قرار دهند.
سرهنگ اسماعيلی ادامه داد: اعضای اين دو باند بزرگ مواد مخدر در پوشش مسافرت نوروزی قصد داشتند مقادير قابل توجهی مواد مخدر از نوع ترياك را به استان زنجان منتقل كنند.  
وی خاطر نشان كرد : ماموران اعضای 10 نفره اين دو باند را دستگير كه در بازرسی از آنها بيش از 50 كيلو مواد مخدر از نوع ترياك كشف شد .   
اين مقام انتظامی با اعلام اينكه از متهمان سه دستگاه خودرو نيز توقيف شد خاطر نشان كرد: ريشه بسياری از جرائم به مواد مخدر بر می گردد بر اين اساس  پليس مبارزه با مواد مخدر در استان تمام توان خود را برای مقابله با اين پديده شوم بكار گرفته است.
معاون هماهنگ كننده فرماندهی انتظامی استان زنجان در خاتمه به شهروندان و مسافران توصيه كرد: هنگام خستگی استراحت كرده و از مناظر طبيعی موجود در مسير شهر ها استفاده كنند. 
 
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.