هواشناسی:

رگبار پراکنده همراه با وزش باد

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: ضمن افزایش پوشش ابر، در برخی نقاط رگبار پراکنده باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

رگبار پراکنده همراه با وزش باد
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پیام مساعدی اظهار داشت: مطابق انتظار با عبور امواج ناپایدار تراز میانی جو از استان، طی ساعاتی از روز گذشته افزایش ابر و بارش پراکنده باران در برخی نقاط گزارش گردید.
 
وی افزود: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده آرامش موقتی جو و دریا طی ساعاتی از امروز می باشد، اما به تدریج با نفوذ مجدد امواج ناپایدار جو به استان، ضمن افزایش پوشش ابر، در برخی نقاط رگبار پراکنده باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

مساعدی گفت: بر این اساس، آسمان کمی تا قسمتی ابری همراه با پدیده مه، گاهی افزایش ابر و در برخی نقاط رگبار پراکنده باران، گاهی رعد و برق و وزش باد را شاهد خواهیم بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر اضافه کرد: جهت باد نیز متغیر غالبا شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت 8 تا 30 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی گفت: همچنین ارتفاع موج دریا نیز 30 تا 90 سانتی متر است.

مساعدی یادآور شد: فردا زمان جزر اول دریا ساعت 04:12 بامداد، مد اول دریا ساعت 10:33، جزر دوم دریا ساعت 16:58 و مد دوم دریا ساعت 23:04 خواهد بود.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.