ساری،

بهره‌مندی 20 هزار گردشگر از خدمات پارک میرزا کوچک خان آمل

20 هزار گردشگر نوروز امسال از خدمات پارک جنگلی میرزا کوچک خان شهرستان آمل بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، عسگر توکلی رئیس هیات مدیره اتحادیه سهام عدالت مازندران، پارک جنگلی میرزا کوچک خان آمل را یکی از جاذبه‌های گردشگری این شهرستان دانست و گفت: این پارک با وسعت 440 هکتار و در 16کیلومتری جنوب آمل در دروازه ورودی مازندران قرار دارد و با دارا بودن امکانات، تفریحی و رفاهی میزبان مسافران و گردشگران است.

وی با بیان اینکه این پارک توسط اتحادیه سهام عدالت مازندران اداره می‌شود، افزود: پارک زیبا میرزاکوچک خان آمل با جنگل‌های انبوه همراه با جاده‌ای زیبا یکی از بزرگترین پارک‌های جنگلی در خاورمیانه و دومین پارک جنگلی بزرگ استان مازندران است.

رئیس هیات مدیره اتحادیه سهام عدالت استان مازندران با بیان اینکه پس از تحویل پارک توسط این سازمان و ایجاد فضاهای تفریحی و توریستی مکان برای استفاده عموم مردم و گردشگران فراهم شد، گفت: این پارک با دارا بودن رستوران، فست فود، آلاچیق، سوئیت، سرویس بهداشتی، نمازخانه و فضای ورزشی از قبیل پیاده‌روی، دوچرخه سواری، فوتبال و والیبال میزبان عموم مردم و گردشگران در ایام‌های مختلف سال است.

توکلی در پایان با اعلام اینکه از آغاز مسافرت‌های نوروزی حدود 20 هزار گردشگر از پارک جنگلی میرزا کوچک خان جنگلی بهره‌مند شدند، افزود: گردشگران در حفظ محیط زیست این پارک جنگلی بکوشند و از ریختن زباله خودداری کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار