اصالت حمید عسگری در خندوانه مشخص شد/ آهنگ های چاوشی گوش نمی‌کنم

آلبوم کما که جزء پنج آلبوم پرفروش بعد از انقلاب بود را در شرایط خیلی سخت در خانه تنظیم کردیم.

اصالت حمید عسگری در خندوانه مشخص شد / آهنگ های چاووشی گوش نمی کنم
به گزارش خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رامبد جوان، نوروز شب گذشته میزبان حمید عسگری خواننده پاپ  بود.

شب گذشته بخش دیگری از خنداننده شو با داوری گوهر خیراندیش، کمال تبریزی و آتیلا پسیانی و با حضور شرکت کنندگان به روی آنتن رفت.  

حمید عسگری در ابتدا در خصوص وضعیت این روز های خود گفت: مشغول زندگی و کار هستم. بیشتر وقتمان را وقف بچه می‌کنیم، ده ونیم ماهه است و همه چیز را با فرزندم تنظیم می‌کنیم و تبدیل به یک فرد سحر خیز شدم. (خنده) اما در این مدت پوشک بچه عوض کردم، حموم بردم و شیر درست کردم.

در ادامه در خصوص کارهای خود عنوان کرد: ترک جدیدی آماده می‌کنم که چند روز دیگر منتشر می‌شود و هنوز اسمی انتخاب نکردم.

عسگری در پاسخ به جوان پیرامون انتخاب نام برای آهنگ‌ها و ترانه اظهار داشت: کلمه مهمی که در ترانه باشد یا اینکه حس کلی خودمان از آن ترانه را برای نام آهنگ انتخاب می‌کنیم. بیشتر ترانه‌‎هایم را خودم نوشتم البته با علی بحرینی، مهرزاد امیر خانی و علی ایلیا کار می‌کنم.

عسگری در خصوص آلبوم های کما و فروش آن توضيح داد: حال و هوای کلی که از ترانه‌ها به دست آوردم این نام را انتخاب کردم، آلبوم کما 1 سال 85 حدود یک میلیارد درآمد داشت و جزو پنج آلبوم پرفروش بعد از انقلاب است. اما من به خاطر آهنگسازی، خوانندگی، ترانه مجموع هشت میلیون تومان گرفتم! البته آلبوم بعدی هم با هزینه شخصی باید منتشر می‌کردم اما در آن روزها برای من پول مهم نبود.

وی در خصوص روزهای ابتدایی شروع کار خود اظهار داشت: من از فولاد شهر اصفهان به تهران آمدم، هنوز خونه نگرفته بودم و خونه پدر و مادر  میلاد ترابی بودیم. زمانی که برای تنظیم آهنگ ها همفکری میکردیم، همسایه طبقه بالا با عصا به سقف میزد ( خنده)

وی ادامه داد: حتی آلبوم کما1 که پرفروش شد در شرایط خیلی سخت در خانه تنظیم کردیم که همسایه ناراحت بود. البته بعد از انتشار آلبوم از ساعت ده صبح تا دوازده شب فقط مصاحبه می‌کردیم و آنها برای مصاحبه به خانه ما می‌آمدند و همسایه نسبت به این رفت و آمد ها تعجب می‌کرد.

من و برادرم با هم در یک مدرسه درس می‌خواندیم اما من بچه درسخوان، آرام بودم و برادرم همیشه برعکس من بود. پدر و مادرم از من راضی هستند و این موضوع به من اعتماد به نفس می‌دهد و از آنها تشکر میکنم.

عسگری در خصوص اصالت و به دنیا آمدن خود عنوان کرد: داستان عجیب و غریبی دارد اصالت پدر و مادرم به فارس بر می گردد و خانه مادر و پدرم اصفهان بوده اما پدربزرگ مادری من در شرکت نفت آبادان کار می‌کرد. در زمان زایمان مادرم خانه مادر بزرگم می‌آیند و من در آبادان به دنیا آمدم و دوباره به فولاد شهراصفهان برگشتند و من بزرگ شده فولاد شهر هستم. در حال حاضر در تهران زندگی می‌کنم، حالا شما بگید من کجایی هستم؟

در این بخش رامبد جوان رو به تماشاگران کرد و گفت: واقعا کجایی؟ که هر کدام از تماشاگران چیزی گفتند.

عسگری گفت: ایرانی هستم.

جوان اظهار داشت: چیز جالبی میگن که هر جایی زن بگیری مال آنجایی الان باید بپرسیم همسرت کجایی؟

عسگری گفت: تهرانی

جوان گفت: پس تهرانی  هستی!

عسگری در پاسخ به سوال جواب مبنی بر اینکه چرا خواننده‌ها نسبت به یکدیگر با مراقبت خاصی صحبت می‌کنند، عنوان کرد: تعداد خواننده پاپ مجاز زیاد نیست و باور کنید در حوزه موزیک بچه ها با هم ارتباط خوبی دارند. بهنام صفوی و محسن یگانه از دوستان خوب من هستند.
 
در ادامه در خصوص هرکدام از خوانندگان گفت.

خواجه امیری: به نظرم احسان خواجه امیری ادامه خوبی برای پدرش است به نظرم آنچیزی که میخواست شد.

بنیامین بهادری: به غیر از بخش خوانندگی آهنگساز خوبی هم است.

چاوشی: اینقدر حس اش زیاد است آدم تحت تاثير قرار می دهد من خودم گوش نمیکنم به شکل خوبی حال آدم را خراب میکند ( خنده)

همایون شجریان: وای خیلی خوبه ترک موسیقی که برای  آرایش غلیظ اجرا کرد و نمی‌توانم فکر کنم چه جوری اجرا کرده است. به نظرم همایون شجریان دست نیافتی است.

در ادامه این ترک در خندوانه پخش شد و همه همایون شجریان را تشویق کردند.

در پایان حمید عسگری قول داد در اواخر فروردین به خانه سالمندان برود و آنها را خوشحال کند.

گزارش از الهام قبادی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Morteza
۱۰:۵۴ ۱۳ دی ۱۳۹۶
صدای چاووشی خیلی هم خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۷ ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
قضاوت نکنید ما در حد قضاوت کردن نیستیم ویادمون باشه که هرکس سلیقه ای داره
Iran (Islamic Republic of)
باران
۱۳:۱۵ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
بنده خدا بد نگفت اما تعبیر خوبی از حرفاش نشد...
چرا بحث کردن؟؟؟
Netherlands
ناشناس
۱۹:۲۲ ۱۲ فروردين ۱۳۹۶
عشق حمید فولادشهری
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۵۳ ۱۱ فروردين ۱۳۹۶
آقای عسگری اینو گفت که صدای چاوشی اینقد احساس داره که نمیشه تحملش کرد و خودش گفت که نمیتونم صداشو تحمل کنم یعنی آدم احساسی هستم و ترانه های چاوشی رو من تاثیر میذارن،جمله آخرش هم این بود که صدای چاوشی اینقد خوبه که حال آدمو بد میکنه
Iran (Islamic Republic of)
داریوش
۱۲:۴۳ ۱۱ فروردين ۱۳۹۶
من صدای چاوشی را خیلی دوست دارم...آقا ...عزیز... شما مثل اینکه منتظر چنین اتفاقی بودی که یکجانبه به قاضی بروی و بتازی ( هر چند که مقصود حمید عسگری اصلا این نبود که چاوشی خواننده خوبی نیست) لطفا منویات و نظرات خودتان را وصل به این و آن نکنید.... شما یا نفری که صدای چاوشی دوست نداره . منم اون کسی هستم که داره....
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۰:۴۱ ۱۱ فروردين ۱۳۹۶
سلام
دیشب حمید عسکری مهمان خندوانه بود گفت کارهای چاوشی را دوست ندارم حال ادم را خراب می کنه حالت افسردگی به ادم دست میده حتی رامبد را هم تحت تاثیر قرار داد این نشان میده چاوشی خواننده خوبی نیست جز زجره زدن و خشن خوندن چیزی نداره ان هم دستگاهی است حمید عسکری و شهرام اذر و مجتبی کبیری خیلی های دیگری چاوشی را نقد کردند من اگه جای محسن چاوشی بودم خوانندگی را می بوسیدم میزاشتمش کنار چون ایشان توان ارای زنده را ندارد با ویدیو کلیپ نمیشه ثابت کرد ایشان اگه توانمنده بیاد تلویزیون زنده بخونده و یا کنسرت بزاره بقول حمید عسگری حال ادم را بهم میزنه کارهای چاوشی من خودم اصلا گوش نمی دم
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۲:۲۵ ۱۱ فروردين ۱۳۹۶
چاووشی نیاز به تایید شدن از طرف شما و عسگری نداره.همینکه انقدر دشمن داره یعنی داره کارشو خوب انجام میده. شماهم اگه با اثارش حال نمیکنین گوش نکنین مگه مجبورین
Iran (Islamic Republic of)
م.ا
۲۳:۴۳ ۱۱ فروردين ۱۳۹۶
منم خودم طرفدار چاوشی نیستم و گوش نمیکنم ولی دلیل نمیشه بخوام بگم بَده و باید خوانندگی رو بذاره کنار!!!! خیلیا دوستش دارن و گوش میکنن. هنر هم یعنی همین. هر کسی میتونه سلیقه خودش رو داشته باشه. نباید بزور سلایق خودمون رو به خورد بقیه بدیم که!!! بهتره به حال و هوای همدیگه احترام بذاریم
آخرین اخبار