هدف تیم سپاهان کسب مقام چهارمی

سرمربی سپاهان گفت : در حال حاضر به چهارم شدن در لیگ فکر می کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،زلاتکو کرانچارسرمربی سپاهان در نشست خبری قبل از بازی با سایپا  با آرزوی سال خوب همراه با سلامتی و روزهای خوب و با هدف برای سپاهان گفت : به هدفی که پیشرو داریم می نگریم هدف به این شکل است که اگر بتوانیم به رده چهارم جدول برسیم شاید به جام باشگاه آسیا برویم اما زمان کوتاه است و من نمی توانم قول بدهم ولی تلاش خود را می کنیم که نتایجی بدست بیاوریم که به هدف ترسیم شده نزدیک شویم.

زلاتکو کرانچار گفت :فردا باید برنده میدان شویم تا اوضاع برایمان بهتر شود و در روزهای اخیر با نفرات جدیدی که یه این تیم اضافه شدند آشنایی پیدا کردم و امیدوارم بازیکنان پاسخ مناسب را بدهند و در نوروز اخیر هماهنگی اندک درون تیمی ایجاد کردیم.

وی گفت : با افزودن خلعتبری در سایپا کیفیت این تیم بهتر شده و با نیم فصل اول تغییر کردند و ما مشکل داریم برای بردن سایپا و آقای فرکی با نتایجی که داشتند نشان دادند مربی با دانشی هستند و باسپاهان قهرمان شدند و قطعا بازی فردا زیبا است .

سرمربی سپاهان اضافه کرد: ملی پوشان ما نیز اضافه شدند و شرایط تیم ما مطلوب است.
کرانچار در خصوص جوانگرایی سپاهان گفت : همیشه جوانگرایی خوب بوده و جوانان نیاز به کمک دارند و با تجربه ها که از گذشته در سپاهان هستند باید به جوانان کمک کنند و باید بپذیریم سپاهان پر افتخار ترین باشگاه ایران است و باید به شرایط قبل بر گردد.

وی گفت : ما در رده هفتم هستیم و ما برای رده چهارم می جنگیم و گام بر می داریم برای سال آینده تا قهرمان شویم.

وی در خصوص ورزشگاه نقش جهان گفت : همین 45 هزار نفری که در این ورزشگاه آبرومند حضور دارند می توانند ورزشگاه را با هیجان خودشان روی سر خودشان بگذارند و این به نفع ما است ضمن این که این ورزشگاه استاندارد و بسیار عالی است .
کرانچار گفت: لیگ ایران سال به سال پویا شده و جایگاه لیگ ایران با توجه به گذشته بسیار سپاهان بالا است.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.