ورود 16 هزار و 500 مسافر نوروزی به ابیانه

دهیار روستای تاریخی ابیانه گفت: با ورود 16 هزار و پانصد مسافر نوروزی در روز 11 فروردین رکورد ورود مسافر نوروزی و گردشگر به روستای ابیانه شکست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد عادلی دیشب در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: با ورود 16 هزار و 500 مسافر نوروزی در روز 11 فروردین رکورد ورود مسافر نوروزی و گردشگر به روستای ابیانه شکست شد.

وی افزود: خوشبختانه با تمهیدات فراهم‌شده این مسافران بدون دغدغه خاطر از مجموعه تاریخی ابیانه بازدید نمایند و در اقدامی کمپ تفریحی تار در برای اسکان و استراحت مسافران در ورودی روستا آماده و در اختیارشان قرار گرفت.

دهیار ابیانه تصریح کرد: جهت جلوگیری از ترافیک وسایط نقلیه در داخل روستا تعداد 6 دستگاه مینی‌بوس آماده و مسافران را از مبادی ورودی روستا تا داخل روستا به‌صورت رایگان جابجا می‌کردند که این اقدام هم موردتوجه و رضایت مسافران قرار گرفت.

وی از هماهنگی اداره اماکن نیروی انتظامی، میراث فرهنگی، بهداشت و اداره صنعت و معدن برای نظارت بر بازارهای ایجادشده در روستا خبر داد و گفت: در این راستا تیم‌های مشترک بازرسی با حضور در روستا کار نظارت را به‌پیش می‌بردند.

عادلی از عرضه بنزین به‌صورت موقت در ورودی روستا خبر داد و بیان کرد: با هماهنگی اداره صنعت، معدن و تجارت نطنز و به خاطر رفاه حال مسافران یک جایگاه موقت عرضه بنزین ایجاد تا در ایام تعطیلات نوروز به ارائه خدمات بپردازد.

وی همچنین از فعالیت 5 راهنمای گردشگری برای معرفی ابیانه تاریخی در بافت تاریخی خبر داد و اضافه کرد: در ایام تعطیلات 16 نیروی خدماتی به‌صورت فعال در سطح روستا کار سرویس‌دهی و نظافت روستا را به‌صورت شبانه‌روزی انجام می‌دهند و همچنین 16 نفر در طرح ساماندهی وسایط نقلیه جهت کاهش ترافیک روستا انجام وظیفه می‌کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.