محدوديت‌های ترافيكی پليس راهور برای روز طبیعت در همدان

از ساعت 19 تردد کليه خودروها از ميدان قائم به سمت بلوار کولاب و محور گنجنامه ممنوع و مسير از سمت ميدان گنجنامه به سمت ميدان قائم يکطرفه است.

محدوديت‌های ترافيكی پليس راهور برای روز طبیعت در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، سرهنگ عزیزی رییس پلیس راه استان همدان با اعلام این خبر اظهار داشت : از ساعت 14 مسير تقاطع پژوهش به سمت بلوار شهيد فهميده و ميدان قائم و ميدان قائم به سمت انتهای بلوار ارم و انتهای بلوار ارم به سمت بلوار بعثت(تقاطع سعيديه قبلی) يکطرفه می شود .

وی افزود: تمامی خودروهايی که از گنجنامه و يا تقاطع پژوهش وارد ميدان قائم می شوند، باید از سمت انتهای بلوار ارم و بلوار بعثت خارج شوند.

سرهنگ عزیزی گفت : از تردد موتورسوارن دارای حرکات مخاطره‌آميز، فاقد کلاه ايمنی برای راکب و سرنشين، حامل بار و يا سرنشين غيرمتعارف در سطح معابر جلوگيری کرده و موتورسيکلت توقيف و به پارکينگ منتقل می شود .

وی بیان داشت : از رانندگان  وانت‌بارها، کاميونت‌ها و ... تقاضا می شود از حمل مسافر در قسمت بار اکيدا خودداری کرده و در صورت مشاهده ضمن اعمال قانون، از ادامه مسير آنها جلوگيری می شود .

سرهنگ عزیزی تصریح کرد : عبور کاميون و خودروهای سنگين و نيمه‌سنگين در مناطق شهری و مناطق گردشگری و تفريحی به ویژه مسير تقاطع پژوهش، محور گنجنامه ، جاده کيشين و ابرو و جاده حيدره و بلعکس از ساعت 8 تا 23 ممنوع است.

انتهای پیام /ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.